Vs: Neuvoa hinnoitteluun kaivataan: Linhof Technika III + objektiivit Hyvä ajoitus, laitoin juuri filkan kuivumaan Jos noihin kaikkiin opiskoihin on tarkennusveitset niin pistä hintapyynnöksi se tonni. Sillä uskoisin, että menee. Opiskavalikoima ei ole kaikein nykyaikaisin, mutta jos noihin ne veitset löytyy ja numerot synkaa niin arvo hiukan nousee. Ebayssa oli toteutuneissa kaupoissa samanlainen runko 150mm lasilla. Oli mennyt alle 500 euron Tonnilla noille kolmelle muulle jää hintaa vajaa pari satkua kipale, mikä on aika oikea, kun sulkimet pitää huoltaa. Toi on helvetin hieno kamera! Ihmettelen, miksi myyt etkä kuvaa tuolla? Jos perhe-elämä häiritsee harrastuksia niin ei siinä mene kuin hiukan toistakymmentä vuotta, kun mukulat on maailmalla ja taas on aikaa harrastaa. Tuohan ei hyvin säilytettynä kulu tai hajoa. Huollattaa noi sulkimet pikkuhiljaa niin se on siinä. EDIT: Jos tuo on pakko myydä niin vie Mustoselle myyntiin. Se huoltaa rungon ja opiskat ja antaa ostajalle takuun. Kutakuinkin saman verran se sulle hyvittää, mutta ostajalle mukavampi.
Vs: Neuvoa hinnoitteluun kaivataan: Linhof Technika III + objektiivit Juu-u, sitä tässä itsekin ihmettelen, että olenko oikeasti harkitsemassa tämän myymistä... Yksi veitsi on jossain kateissa nyt ja ihan ahistaa kun ei löydy. Ohessa myös kuva laakakasetista laakaperästä tietty, unohtui äsken laittaa. Milloinkahan viimeksi olen kehittänyt filkan? Saunassa on rautalanka, jossa kuivatin filkkoja, nyt siinä roikkuu villakintaita ja kypärämyssyjä. Mutta juu, kymmenen vuoden päästä on jo eri meininki.
Vs: Neuvoa hinnoitteluun kaivataan: Linhof Technika III + objektiivit Jos olet pk seudulla niin lähdetään näppäilemään joku kerta käsivaralta. Mä otan Graflexin ja sä tolla. Mulla on mv filkkaa ja kasetteja lainata jos tarttee ja ehjä suljin tolle 150mm:lle. Älä ihmeessä myy. Toi ei tuosta halpene ja koko setti kasassa. Uuden hankkiminen, jos joskus alkaa tehdä mieli, maksaa ihan pirusti enempi. Tuo viimeinen kuva on laakaperä EDIT: Ja jos kaikesta huolimatta hölmöyksissäsi tuon myyt niin laita yksäri.
Vs: Neuvoa hinnoitteluun kaivataan: Linhof Technika III + objektiivit Perähän se, perä. Kasetit aiemmassa kuvassa vinossa pinossa. Kaaos in my hands, ei tässä pysy ajatus kasassa. Joulunviettoon mars? Viime kuvauskeikalta jäi sellainen olo, että huollot kannattaisi suorittaa ennen seuraavaa keikkaa. Jotenkin jäi sellainen olo, että sulkimissa tahmoo. Asun Lahdessa, jos vaan tulee mahkut niin lähdetään kuvaamaan! Ja joo, laitan yksäriä jos joulun yli ajatukset vielä menevät myymisen suuntaan. Kiitos kommentoinnista!
Vs: Neuvoa hinnoitteluun kaivataan: Linhof Technika III + objektiivit ja mitä tulee kypärämyssyihin niin aika kun lapset sitoo on yllättävän lyhyt. mulla 2,6,8 ja kaksi vanhinta ei enää isää tarvi kuin autokuskiksi. ..että se taitaa olla sen 3-4 vuotta kun isä kelpaa sitten saa tehdä ihan mitä lystää - ketään ei kiinnosta hei - ei ketään. ..erijuttu jos myyt pers'aukisuuttas mikä kyllä voi liittyä noihin kypärämyssyihin myös, mutta realisointi aina vituttaa jälkikäteen. hieno kamera, todella.
Vs: Neuvoa hinnoitteluun kaivataan: Linhof Technika III + objektiivit Kypärämyssyaika on lyhyt, sillon kannattaa nauttia ja kuvata (niitä), vielä kun voi... Nelisen vuotta ja sitten voin taas keskittyä ihan mihin aiheeseen vain Jos talous kestää....
Vs: Neuvoa hinnoitteluun kaivataan: Linhof Technika III + objektiivit Omistan itse ihan vastaavan kameran. Jos vaan vähänkään on kuvaushaluja tallella niin tämä on viimeinen kamera jonka itse myisin. Uudemmat ovat huomattavasti kalliimpia koska perä on vaihtunut tohon nykyiseen Graflok standardiin. Tässähän uudempi perä tulee mukaan joten paketti on huollon jälkeen valmis käyttöön. Suosittelen joko nykyiselle omistajalle tai tuleville ostajille hyvää kameraa. Nämä kuuluvat mielestäni kuvauskäyttöön! Ville PS. Liitteenä kuva omasta kamerastani
Vs: Neuvoa hinnoitteluun kaivataan: Linhof Technika III + objektiivit Hienoja vehkeitä. Arkkitehtiosastolla näillä kiskottiin valokuvan jatkokurssin tehtäviä. Taisivat olla kyllä vähän uudempia vehkeitä, hienoja kaikki. T. Kerkko.