Olen tulossa keväällä Kuopion suunnalle kurssille, mutta havahduin äsken todellisuuteen, että eihän minulla ole hajuakaan koko paikasta. Mitä tekemistä siellä on iltaisin? Onko hyviä olutravintoloita olemassakaan? Mitä mielenkiintoisia kuvauskohteita siellä mahtaa olla? Asuuko siellä ketään laukkulaisia? Onko intoa miittiin, jos minulla sattumalta olisi aikaa lähteä jonakin iltana ihmisten ilmoille?
Vs: Kuopio Onhan tuosta aikaa kun tuolla asuin, 70-luvun alussa, mutta onhan siellä ainakin kaposia rännikatuja, Kallavesi, kirkkoja, torielämää, Puijo torneineen
Vs: Kuopio Kuopiossa aika paljon koko ajan rakennetaan sitä keskustaa uudelleen. Siellä oli ennen aika paljon vielä puutaloja. En tiedä mitä tykkäät kuvata, mutta itse käyn siellä kerran pari vuodessa ja sieltä on vaikea saada oikein mitään irti. Vähän kuin Oulu.
Vs: Kuopio Mielenkiintoiset pari viikkoa oli kieltämättä. Kuvaakaan ei tullut otettua, mutta kolmen viikon päästä olis samanlainen keikka tiedossa, joten luultavasti sieltä tulee jotain materiaalia kotiin asti tuotavaksi. Kylmähän tuolla oli, mutta sisäisellä villasukalla sekin lämpeni kummasti. Hieno kaupunki ja hienoja ihmisiä kieltämättä.