Viime syksynä kaveri laittoi nettisivut pydeen. Osa näistä kuvista on ollut täälläkin esillä. Mitään suurta taide-elämystä ei ole luvassa, ainoastaan kuvia eläimistä ja maisemista. Kommentit kyllä kiinnostais. www.jarikoskelainen.fi
Vs: Nettisivut Minusta jokin askeettinen yhden sivun ei-flash kooste olisi sovelias. Poukkoileva kuvien selailumekanismi aiheutti särkyä silmiin. Ihan mukavan konstailematon fiilis kuitenkin itse kuvissa.
Vs: Nettisivut Sitten vaan napsautat siitä etsiäksesi liitännäisen... Firefoxissa kun ei se flash-plugin tule automaattisesti mukana. nokkun kanssa olen samoilla linjoilla, että ilman flashiä käytettävyys olisi kyllä mukavempaa. Ja mielestäni itse "sivusto" on hieman turhanoloinen (kun tuolla blogissakin viimeisin entry 31.08.2006). Kovin on myös kuvagalleria irrallinen muuhun sisältöön verrattuna. Siis lyhyesti sanottuna yksinkertaisempi toteutus toisi kuviasi paremmin esille. Hyvännäköistä jälkeä kyllä kuvien osalta...
Vs: Nettisivut "Firefox hakee soveltuvia liitännäisiä..." Minuuttikaupalla... Ei se ennen ole noin tehnyt, yleensä se on nopeasti keksinyt ettei löydykään. (Adobe ei ole näköjään vielä saanut aikaan 64-bittistä linux-versiota flashista. Eihän sitä montaa vuotta ole odotettu...)
Vs: Nettisivut Sepä alkoi itselläkin tökkiä tuo galleria sen jälkeen kun päivitin Firefoxin. Ihime homma. Myönnetään, että flashi ei ole hyvä ratkaisu. Kiitos palautteesta.