Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

nettisivut, mutta minne

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana 030366, 1 Marraskuu 2005.

1. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    116
    63
    Eipä kestä. Tuolla minullakin on ja hyvin toimii.

2. Teal

Teal

29
    0
    0
    Int2000 on kehuttu, mutta on siinäkin heikkouksia (kuten varmasti kaikissa muissakin). Viimeviikolla oli sivut nurin, kun mysql-palvelin blokkasi yhteyden. Tuli palvelimelle asetettu yhtäaikaisten yhteyksien enimmäismäärä vastaan. Tällä viikolla puolestaan Apache vastaili vähän nihkeästi pyyntöihin eli ping kulki palvelimelle ja telenetin sai porttiin 80, mutta get kesti uskomattomat kauan näin browserien pyynnöt kaatui timeoutiin. Tiedä sitten pyöriikö vähän liian monta vhostia samalla palvelimella vai mistä moiset takkuilut ovat johtuneet.

Näitä ongelmia olen tosin huomannut vain muutaman viikon ajan. Aikaisemmin kaikki toiminut ok. Jos tarkoituksena on vain pyörittää omia kotisivuja tms ei kriittistä, niin pienet katkoksetkaan eivät ole kovin vakava asia.

3. olen kuullut samanmoisia raportteja

4. Pistetään vielä sekaan voittoa tavoittelematon yhdistys: Kapsi Internet-käyttäjät ry – Etusivu

Toimii nebulan tiloissa. Toiminut varsin hyvin, erinomainen, joskaan ei ehkä kaikkein ripein, tukipalvelu, melko vapaasti voi asennella omia ohjelmia ja pyytää asentamaan jotain, jos tarvitsee. Erinomaisen joustava.

Hintaa 30 vuodelta, tilaa reilu 1GB. MySQL, PHP ym. härdellit. Suosittelen tutustumaan.

/---
    ap

5. Teemu Laine

Teemu Laine Ylläpitäjä Ylläpidon jäsen

4 725
    125
    63
    Pitäiskö mun postata kanssa kapsiin linkki kun sitä ei olla kuin pari kertaa vasta mainittu ;D

Mut kertokaas ihmiset: miten Kapsin downtimet menee? Pari työkaveria jutteli että ajoittain on parikin päivää alhaalla saitit, mutta epäilen suuresti. Vai voiko toi pitää paikkansa?

6. Anonymous

Anonymous Guest

Kerran on ollut puoli päivää alhaalla (ollut muutaman kuukauden käytössä). Kuulemani mukaan katkokset on hiukan pidempiä, jos niitä tulee esim. viikonloppuisin tms.

Kapsin jäseneksi oli melkein pakko liittyä, kun oli niin halpaa ;). Mulla toi Kapsin palvelu toimii testialustana ja kuva- yms. sälätilana.

Int2000:sta puhutaan paljon paskaa, mutta edelleen reilun parin vuoden kokemuksella ja muita palveluita kokeilleena/hallinnoivana voin todeta, että hintaansa nähden Int2000 on erinomainen.

7. Etusivu - Louhi muistaakseni osoite on tuollainen. Kyseisestä puljusta ei ole mitään pahaa sanottavaa. Palvelut ovat toimineet kuten luvataan ja tukipyyntöihin tulee vastaukset todella nopeasti. Ovat jopa joustavia sen suhteen mitä palvelimelta löytyy, eli jos kaipaat jotain ja osaat sen perustella (siis softaa kirjastoja jne.), niin varmasti onnistuu. Hinta on myöskin todella edukas.

Int2000 ei kannata sekaantua. Kyseinen pulju on täysin edellisen vastakohta. Toimii miten sattuu. Eivät vastaa maileihin (eikä aina mihinkään muuhunkaan). Ja sieltä on sitten turha yrittää siirtää domainiaan mihinkään. Kaksi rekisteröimäänsä domainia jo päästäneet vanhaksi ja jättäneet siirtämättä, mutta muistavat laskuttaa niistä silti. Yms. vähän pienempää ja vähän isompaa vääntöä.

8. pleppanen

pleppanen Active Member

1 534
    0
    36
    Mulla oli domain int2000:ssa pari vuotta sitten. Toimi hienosti ja sähköpostikysymyksiin vastattiin ripeästi. Minulle jäi silloin oikein hyvä kuva heidän toiminnastaan. Ja ei laskutettu ylimääräisiä.

9. Teal

Teal

29
    0
    0
    Tosta paskanpuhumisesta en tiedä, mutta kuten mainitsin kaikki toiminut pari vuotta hyvin lukuun ottamatta paria edellistä viikkoa. Kyllähän tuo ihan hyvin harrastustoiminnassa riittää.

Itse voisin jopa olla vaihteeksi valmis kokeilemaan jotain muutakin lafkaa. Löytyy niitä muitakin edullisia...

PS. Joku joku sattuu tietämään palveluntarjoajaa, joka tukisi rubya (kiskoilla), niin vinkkejä otetaan vastaan. Eipä vain taida vielä Suomesta sellaisia löytyä :([/url]

10. Boost

Boost

591
    0
    0
    Äkkiseltään katsottuna Serverimaailma kyllä näyttää edullisimmalta. Ilmeisesti toimiikin moitteetta. Ainakin omaan käyttöön tuntuisi täysin riittävältä.
    Muutamilla yrityksillä oli sivutkin niin kauheat, että hylkäsin jo sillä perusteella.

Kertokaahan lisää kokemuksia Serverimaailmasta, mikäli niitä on.

11. Boost

Boost

591
    0
    0
    No nyt on. Tosin vasta perjantaista asti. Homma toimii hyvin ja palvelu oli nopeaa. Voinen tällä kokemuksella suositella.

Niin, tällaista sinne laitoin: piilossa