Hei! Olen saanut nyt pienimuotoiset kotisivut pystyyn. Käykää ihmeessä katsomassa... Sivuilla on lähinnä luontokuvia, mutta muutakin materiaalia löytyy.. Tervetuloa! Arkku.net Tässä vielä yksi kuva esimerkiksi: 8
Vs: Nettisivuni Ihan mukavia kuvia. Kiva oli katsella. Esimerkkikuva ei mielestäni ole lähellekään sivun parhaimmistoa. Se yksi, missä orava oli oksan päällä, oli selvästi parempi oravakuva ja olihan siellä paljon haastavampiakin luontokohteita kun sorsat ja oravat. Sorsien ja oravien määrää voisi silti ehkä karsia, kun niistä jää sivustoon vähän sorsamainen leima.
Vs: Nettisivuni Mainioita otoksia seassa, niin ihmisistä kuin maisemista. Luontosarjaan poimimiselle vois olla tiukemmat edellytykset, vaikka kuvaat kyllä elikoiden yksityiskohtia persoonallisesti.
Vs: Nettisivuni Jaahans. Mun kotisivulla on käytetty samaa simplevieveriä. Muutama huomio niistä. Mä ite olen pitänyt kuvien koon samana kaikissa, onko sulla yhtä monta pikseliä per sivu? Olen pitänyt kuvien ladattavuuden vuoksi aika pienenä kokona eli 40 kilotavua /kuva, näin lataantuminen on reipasta eikä kuvan katsoja kerkiä latauksen edelle. Myös minua itseäni häiritsi omalla sivulla suurten valkosten kehysten koko ja hetken tuumattua löysin lähdekoodista paikan mistä sai reunoja pienennettyä. Mä tykkään tälläsestä tavasta esitellä kuvia. Olet löytänyt hyvän tavan. Tälläsiä kommentteja. Enkä sanonut että näin olis hyvä olla vaan nämä oli subjektiivisia huomioita. Sellasia näkemyksiä joihin ite kiinnitin huomiota. Toivottavasti ite löydät ne asiat mitkä sun pirtaasi sopivat. Kurre kuvasta melkein näkyy kun se haistelee ja viikset heiluu.
Vs: Nettisivuni Kiitos kaikille, jotka ovat tähän mennessä antaneet palautetta. Ja erityiskiitos hyvistä kehitysvinkeistä.
Vs: Nettisivuni Hyvä nin. Nuo " suokuvat " etenkin ovat mieleen ( kun oma sielu = hyllyvä SUO ! ?? ) bra.