Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

CD-/DVD-levyjen kimppatilaus turkulaisille cdrohlinge24.de?

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana mustis, 17 Huhtikuu 2005.

  1. mustis

    mustis

    23
    0
    0
  2. Re: CD-/DVD-levyjen kimppatilaus turkulaisille cdrohlinge24.

    Toivot vaan saavasi enemmän viinaa kaupantekijäisiks tuolta kun teet isomman tilauksen:)
    Mut siis joo, mua kyllä kiinnostas tilaus jos useampi pääkaupunkiseutulainen tulisi mukaan, jotta saataisiin toimituskulut pysymään pienenä.
     
  3. kiinnostaa..vaikka sellanen 50kpl? mitäs postikulut on ja mitä levyjä kannattaa tilata/mitkä dvd-r levyt on hyväksi havaittuja?

    samointein 100
     
  4. mustis

    mustis

    23
    0
    0
    Mulla on niitä viinapulloja jo ennestään ihan tarpeeksi. Karmeaa litkua. Voin lähettää ne kaikki vaikka Ajalle ;)

    Kikäkö on hyvä merkki? DVD+R-levyissä Ricoh GOLD on mun valinta vaikka onkin vähän kallis. Levyyn printatut mainostekstit eivät ole häiritseviä eikä yhtään viallista ole ollut. Verbatim on kanssa tietty laatumerkki.

    Samsungia en enää ikinä tilaa, en dvd:tä enkä CD:tä. Ovat toimineet liian epävarmasti. Myöskin PLATINUMia vähän välttelen vaikkei se Samsugin tasolle sentään mene.
     
  5. Anonymous

    Anonymous Guest

    Mä olen poltellut Verbatimia kohta 50 kpl, eikä ole yhtään sutta tullut. Halpiksia kannattaa välttää ihan oman mielenterveydenkin takia.