Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

netissä kiertävää markkinointiterminologiaa..

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana Quiquern, 28 Lokakuu 2005.

    Markkinointia naisen ja miehen näkökulmasta

    Markkinointia naisen näkökulmasta:

    Olet bileissä. Näet siellä aivan jumalaisen ihanan nuoren miehen. Menet
    hänen luokseen ja sanot: "Olen aika hyvä sängyssä!"
    Tuo on suoramarkkinointia.

    Olet bileissä. Näet siellä aivan jumalaisen ihanan nuoren miehen.Menet
    hänen luokseen ja pyydät hänen puhelinnumeroaan. Seuraavana päivänä soitat
    hänelle ja sanot: "Olen aika hyvä sängyssä!"
    Tuo on puhelinmarkkinointia.

    Olet bileissä. Näet siellä aivan jumalaisen ihanan nuoren miehen. Ystäväsi
    menee hänen luokseen ja sanoo: "Tuo tuolla takana on aika hyvä sängyssä"
    Tuo on mainontaa.

    Olet bileissä. Näet siellä aivan jumalaisen ihanan nuoren miehen. Menet
    hänen luokseen ja virkistät hänen muistiaan: "Muistatko vielä kun oltin
    kaksi viikkoa sitten treffeillä? Muistatko että olen aika hyvä sängyssä?"
    Tuo on olemassa olevan asiakassuhteen hallintaa ja ylläpitoa.

    Olet bileissä. Näet siellä aivan jumalaisen ihanan nuoren miehen. Menet
    hänen luokseen ja sanot: "Olen aika hyvä sängyssä!" Sitten riisut puserosi
    ja näytät hänelle rintasi.
    Tuo on tavaramarkkinointia.

    Olet bileissä. Näet siellä aivan jumalaisen ihanan nuoren miehen. Menet
    hänen luokseen ja kehut hänen tyylitajuaan ja todella hyvän tuoksuista
    partavettään. Sitten kaadat hänelle lasin viiniä, sytytät hänelle tupakan
    ja sanot hänelle "Olen aika hyvä sängyssä!"
    Tuo on suhdetoimintaa (PR).

    Markkinointia miehen näkökulmasta:

    Olet bileissä. Näet siellä aivan jumalaisen ihanan nuoren naisen. Menet
    hänen luokseen ja sanot hänelle "Olen aika hyvä sängyssä ja sitä paitsi
    jaksan koko yön yhteen menoon!"
    Tuo on harhaanjohtavaa mainontaa joka on lailla kiellettyä.
     
  1. Näin miehenä olis aika yes jos joutuis moiden markkinoinnin kohteeksi... Toki ulkoinen olemus ja luonnonvalinta vapauttaa tuosta ;)
     
  2. Wanhoja juttuja kaikki ovat. Olen kuullut tuoreena tosijuttuna samoja tarinoita mitä isäni jutteli 60-luvun lopussa 40-luvulla nauretuiksi. samasta syystä ei kannata lukea Italo calvinon kirjoja -olen lukenut ne jo.