Markkinointia naisen ja miehen näkökulmasta Markkinointia naisen näkökulmasta: Olet bileissä. Näet siellä aivan jumalaisen ihanan nuoren miehen. Menet hänen luokseen ja sanot: "Olen aika hyvä sängyssä!" Tuo on suoramarkkinointia. Olet bileissä. Näet siellä aivan jumalaisen ihanan nuoren miehen.Menet hänen luokseen ja pyydät hänen puhelinnumeroaan. Seuraavana päivänä soitat hänelle ja sanot: "Olen aika hyvä sängyssä!" Tuo on puhelinmarkkinointia. Olet bileissä. Näet siellä aivan jumalaisen ihanan nuoren miehen. Ystäväsi menee hänen luokseen ja sanoo: "Tuo tuolla takana on aika hyvä sängyssä" Tuo on mainontaa. Olet bileissä. Näet siellä aivan jumalaisen ihanan nuoren miehen. Menet hänen luokseen ja virkistät hänen muistiaan: "Muistatko vielä kun oltin kaksi viikkoa sitten treffeillä? Muistatko että olen aika hyvä sängyssä?" Tuo on olemassa olevan asiakassuhteen hallintaa ja ylläpitoa. Olet bileissä. Näet siellä aivan jumalaisen ihanan nuoren miehen. Menet hänen luokseen ja sanot: "Olen aika hyvä sängyssä!" Sitten riisut puserosi ja näytät hänelle rintasi. Tuo on tavaramarkkinointia. Olet bileissä. Näet siellä aivan jumalaisen ihanan nuoren miehen. Menet hänen luokseen ja kehut hänen tyylitajuaan ja todella hyvän tuoksuista partavettään. Sitten kaadat hänelle lasin viiniä, sytytät hänelle tupakan ja sanot hänelle "Olen aika hyvä sängyssä!" Tuo on suhdetoimintaa (PR). Markkinointia miehen näkökulmasta: Olet bileissä. Näet siellä aivan jumalaisen ihanan nuoren naisen. Menet hänen luokseen ja sanot hänelle "Olen aika hyvä sängyssä ja sitä paitsi jaksan koko yön yhteen menoon!" Tuo on harhaanjohtavaa mainontaa joka on lailla kiellettyä.
Näin miehenä olis aika yes jos joutuis moiden markkinoinnin kohteeksi... Toki ulkoinen olemus ja luonnonvalinta vapauttaa tuosta
Wanhoja juttuja kaikki ovat. Olen kuullut tuoreena tosijuttuna samoja tarinoita mitä isäni jutteli 60-luvun lopussa 40-luvulla nauretuiksi. samasta syystä ei kannata lukea Italo calvinon kirjoja -olen lukenut ne jo.