Tähän sarjaan : Informaatio jatkoa. Pistelkää palautetta. Jos kuva on klisee niin saa sanoa, jos se on huono niin saa senkin sanoa. Jos säväyttää edes hiukan niin tokihan sekin on kiva kuulla. Jos tuntuu vain layer-kikkailulta niin kertokaa. Palaute ja kritiikki on tervetullutta. Mitä mieltä putkista taustalla? Vesku
Putket taustalla ihan kymppi sopivat kuvaan. Tulee semmoinen post nuclear disorder härdelli kuva mieleen. Se täytyy sanoa, että olethan sinä aivan mahdottoman ruma mies(ei sillä että tässä itse mikään adonis olis).
Ei kuva, eikä panoksesi sen rakentamisessa ole mitenkään huono, itse asiassa olet saanut sen varsin vaikuttavaksi. Sävyt, saumat ja "mallin" ilme on erityisen hyviä. kuin myös valotus, somittelu ja kokonaisuus. On vaan niin, että minä en kertakaikkiaan ymmärrä miksi työllä ja vaivalla olet tehnyt itsestäsi hirviön? Mikä tarkoitus tällä on ja mitä se palvelee. ainakaan minulla ei tule fiiliksiä, että onpa vaikuttava, vaan lähinnä masentavaa surua, kuva puhuttelee, tai oikeammin koko tämä sarja. Puhe jonka kuulen kuvaasta tulevan, on jotain ihan muuta kun tahtoisin kuulla. Eikä elämä ole jo muutenkin riittävän raskasta ja ahdistavaa, tietysti tuon vastapainoksi tylsän arkista, ettei vartavasten pidä luoda negaatioita visualisessa muodossa? Toki saa, ja olet erittäin osaava näiden minusta iljettävien tulosten luojana, joka on kai ollut tarkoitus. Erittäin hyvää ja vaikuttavaa työtä, kuvan suunnittelusta, toteuttamisesta ja käsittelystä on kokonaisuudessaan sanottava. En vaan ymmärrä miksi, mikä tavoite ... Anteeksi Vesku jos pahoitan mieltäsi, minulla on sinusta positiivinen kuva mielessäni.
Mä olisin nähnyt objektiivin toisessakin silmässä. Hampaista erityismaininta, kymmenen pistettä ja pääkallomerkki. Tatska otsassa ei oikein vakuuta.
Näinhän sitä voi helposti purkaa sisäistä ahdistustaan kameran ja photoshopin avulla. Kysymys kuuluukin että helpottiko? Hyvin on shopattu, mutta minua silmien erilaisuus häiritsee pikkkuisen.
VN jatkaa vimmaista itserekonstruktiotaan ja ties mihin vielä päätyykään. Miten käy kun kuvat ja "todellisuus" vielä kohtaavat? Silti muistan vieläkin VKnetin ajoilta muutamat hyvät omakuvat, joissa maailma oli vielä kohtuullisen kasassa.
Kyseessä voi olla myös taiteilijan (anteeksi sanavalinta) pyrkimys ilmaista omien kasvojensa avulla teknistyvän elämämme kääntöpuolia. Mvuori osannee ilmaista tämän kokonaisvaltaisemmin. Kyllä tämmöisillä negaatiopläjäyksillä on tarpeensa ainakin muistuttajina siitä, että joskus kannattaisi vaan laittaa se kone kiinni. Terveisiä 'laukun irkkijengille! _o/
Kiitoksia kommenteista. Mike, jos avatariasi katsoo niin adonishan sinä olet. JPU ei pahoittanut mieltäni. Arvostan rehellistä mielipidettä ja saahan motiivejakin kyseenalaistaa. Ja herättihän tuokin keskustelua. Speedymac. Kai sä tuon obiskan tunnistat, sultahan tuo on lähtöisin alunperin. Mutta tarkoitin noita putkia tuossa taustalla, en silmässä. En oikein ole samaa mieltä tuon silmien symmetrisyyden kanssa, itseäni tuo häiritsee enemmän - eikä tästä ole tarkoitus tehdä kovin harmonista kuvaa. Tuolla 'tatuoinnilla' on oma merkityksensä. Eikä sen ollut tarkoituskaan näyttää oikealta tatuoinnilta, ehkä enemmänkin leikkitatskalta (enkä edes osaisi tehdä siitä oikean näköistä). Helpottiko vai ei.. Aika näyttää. Vesku
Hyvinhän nämä väsäilyt tuntuis Veskulta onnistuvan. Koita seuraavaksi vääntää naamstas sellainen oikein söde, vai onko se termi nykyisin ihQ Balleriinapuku päälle ja kunnon korkeasävykuva jne
Tuo tatska pistää eniten silmään häiritsevästi. Vapaalla muunnoksella sen kyllä saisi venyteltyä luonnolliseenkin asentoon...