Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Talo

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Anonymous, 26 Tammikuu 2006.

Keskustelun tilanne:
Keskustelu on suljettu.
  1. Anonymous

Anonymous Guest

Tänään kuvattu hyksin ikkunoista.

Tuohon kuvaajan moraali kuvaan on pakko todeta että herra itse esitäytyi ja pyysi ottamaan kuvan kun kuljin ohi. Lisäksi koko kasvot olin peittänyt kyseisestä kuvasta joten oli aivan mahdoton tunistaa.

2. Hittolainen, nyt mun on jo pakko kysyä että miksi näitä tänne tipahtelee. Siis ihan oikeesti? Mikä tässä on se juttu mitä mä en tajua? Onko tämä kaunis visuaalisesti, tai onko tässä joku sanoma? On se vaan kumma juttu, vai enkö vain tajua?

3. Anonymous

Anonymous Guest

No anteeksi sitten jos ei ylitä julkaisu kynystä.
    Mielestäni kuva on kaunis.

4. Talo on kaunis ja se tulisi myös paremmin esille kuvattuna lähempää eikä HYKSin ikkunasta.

5. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    Itse julkaisen viikossa noi kuvat mitä on esitettävää yhdessä topicissa. Hiukan aukean tyyliin jotta osaa hiukan funtsia onko kuva edes miten julkistamisen arvoinen. Toisarvoiset kuvat linkkinä, jos ei ole uutta kuten yleensä koirakuvat on. Suosittelen jotain vastaavaa harkintaa. Ihan ehdotus.

Talo on kaunis talo varmasti luonnossa, kuvana se ei nyt välity. Kannattaa koettaa eri olosuhteissa käydä katsomassa ja ehkä jopa yksityiskohtia kuvata. Niistä saisi yhden aiheen viikoksi, kun rakentelisi huolella.

6. Anonymous

Anonymous Guest

No tuo oli erinlainen kuvakulma.
    Poitti tässä taitaa olla että julkaisen ilmeisesti liikaa kuvia?
    No osa syy tämän julkaisuun oli tarve sanoa että minulla oli tuohon toiseen (lukituun) kuvaan lupa kuvattavalta ja silti peitin koko kasvot.
    Olisihan se hassua ensin moralisoida ja sitten tehdä itse.

7. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    Olet varmasti kuullut, että Teemun kanssa voi käydä kirjeen vaihtoa ihan. Jos hänen päätökset arveluttavat tai mietityttävät niin suosittelen että kirjoitat. Yleisesti niitä ei kannata pohtia. Myös irkkiin voit tulla josta hänet tavoittaa myös.

8. Anonymous

Anonymous Guest

No en minä tässä mitään päätöksiä kysele, en ymmärrä miten noin tulkitset?
    No jos kuva on paska niin antaa tän nyt olla ja valua alas.

9. nokku

nokku Active Member

2 456
    0
    36
    <kiusaamista>
    Sä ilmeisesti vaan laitat satunnaisesti sanoja toistensa perään ja oletat meidän ymmärtävän, mistä on kyse.
    Mä en nyt oikeasti ymmärrä, mitä tekemistä tällä kuvalla on sen julkaisemattoman kanssa.
    Miten ihmeessä naapuritontin talo liittyy siihen, että sulla oli sairaalan sisällä otettuun toiseen kuvaan lupa?
    Moderaattoreille ja ylläpidolle voi laittaa yksäriä, ei kai tämmöiseen nyt tarvita toisen kuvan julkaisua :eek:
    </kiusaamista>

10. Mike

Mike

699
    0
    0
    En sanoisi muuten, mutta musta sä olet ihan saatanan ärsyttävä noiden selityksiesi kanssa. Onko sulla yhtään kuvaa, mitä sun ei tartte pohjustaa tyhjänpäiväisellä paskanjauhannalla?

Ota nyt hyvä mies se kamera käteen ja harjoittele kuvaamista pari kuukautta ennen seuraavaa julkaisua. Kun näen sun tekemän topicin, niin katson sen nykyään vain sillä asenteella, että mitähän päätöntä tällä kertaa on luvassa.

11. Anonymous

Anonymous Guest

Oletko sinä Mike joku edistyneempi kuvaaja?
    Joku joka julkaisee vain A-luokan kuvia?

edit Nokulle en vaivaudu vastaamaan.

12. Teemu Laine

Teemu Laine Ylläpitäjä Ylläpidon jäsen

4 725
    125
    63
    Nyt riittää, jokainen vois oikeasti alkaa miettimään mitä täällä kirjoittelee. Ja jos on jotain vääntämistä niin jatkakaa vaikka yv:nä. Vituttaa tällainen lastentarhameno. JOKAINEN voi ottaa tästä itseensä ja miettiä seuraavalla kerralla sitä vastaa nappulan painamista. Tämän jälkeen en enää varoita.

Keskustelun tilanne:
Keskustelu on suljettu.