Kamera-lehti on tuhonnut tuhansien valokuvaavien kansalaisten uskon muun muassa kuviin, joissa on pikkulapsi ämpärissä. Tämä erinomainen ämpärikuva on siksi kallisarvoinen ja ansaitsisi tulla julkaistuksi ko. lehden erikoisnumerossa edes pienenä terapeuttisena vastapainona menneiden vuosikymmenten ämpärikuville.
Kaikki kuvastavat hyvin lasten kykyä tarttua hetkeen, mutta ämpärikylpy on aivan yliveto. Pääseekö tollaisesta asennosta notkea lapsikaan ominvoimin ylös?
Älä huoli, onhan meillä noita korvikkeita . Katsoin just yhden liikkeen esittelykappaletta, sellainen puinen (pore?)ulkosaavi. Siinä vois käydä vaikka pakkasella mutta eipä maksa paljoa..
Aivan loistavia kuvia!! Ei pelkästään siksi, että ne ovat lapsikuvia - ne ovat hyviä valokuvia!! Ensimmäinen on mielestäni kaikista paras.
Mä taasen tykkäsin tosta keskimmäisestä. Napero keskittyneenä täysin omissa maailmoissaan. Selvästikin pohtii harjan perimmäistä tarkoitusta. Tämä ainakin tukee parhaiten kuvasarjan nimeä. Onhan toi vika hauska, mutta mun mielestä lapsikuvana paljon taviksempi...
Tykkään kyllä isosti. Kaksi ekaa oli mieleisiä, kolmas nyt oli loistavan hauska tilanne, mutta sinänsä noista kahdesta ensimmäisestä saa jotenkin paljon enemmän.
Minä tykkään ekasta. Tuo ilme on se joka tuon kuvan tekee. Muuten taas viimeinen on pop noiden jalkojen takia. Pitäiskö huomenna mennä lasten ammeeseen.... ei toki omakuvaa varten vaan ihan rehellisesti läträämään. Voip kyllä olla ettei mun anneta.
Kaksi ekaa mielestäni parhaita. Lapset luonnollisesti ilman poseerausta,keskittyneenä omiin hommiin ja ajatuksiin. Kolmaskin hyvä, mutta pidin kuitenkin edellä mainituista enemmän.
Loistavia lapsipotretteja... kaks ekaa luonnollisia, vikan kans joutu oikein ääneen naurahtamaan... kaikkeen ne lapset joutuukin