Vs: (nimeän kuvan myöhemmin) Hieno hyppäys -50 luvun hollywoodista pohjanmaalle. Juke laittaa pökköä nettikeskusteluun ja Veera vaan huokailee ja katselee pirtin ikkunasta kaukaisuuteen miettien "pojat pojat"
Vs: Köyhän kaverit: vilu, Veera ja näläkä (kuvia lisätty) Keskimmäisen kuvan valot ei oo kohallaan. Sedän lärvissä kummat varjot, snootilla sais potkua. Muutenkin päähenkilöiden valaistus ei ny natsaa, enemmän valoa, enemmän potkua sano. Nyt tämmösiä täältä.
Vs: Köyhän kaverit: vilu, Veera ja näläkä (kuvia lisätty) Eipä pitäis esitellä noita muita kuvia lainkaan kun ne on täysin kesken eikä niistä valmista tulekkaan. Eka kuva on se ainut joka tästä setistä menee jatkoon. Muut on ihan vaan teidän iloksi laitettu. Vai että valoa pitäis olla. Menee tämä kuva minusta liika väsätyksi, siltikin huvin vuoksi kokeilin hiukan kuinka paljon valoa voi jälkikäteen nostaa.
Vs: Köyhän kaverit: vilu, Veera ja näläkä (kuvia lisätty) Todellahyvä! Ensimmäisestä olin varma että se on eläväinen, vasta toisella tajusin ettei elävä naisihminen voi olla noin monotoninen.
Vs: Köyhän kaverit: vilu, Veera ja näläkä (kuvia lisätty) Veera ei ole ylen sankia. Leipooko priha pullaa.
Vs: Köyhän kaverit: vilu, Veera ja näläkä (kuvia lisätty) Jaa. Minä en ymmärrä tästä fetissistä mitään...
Vs: Köyhän kaverit: vilu, Veera ja näläkä (kuvia lisätty) Piti oikein Wikipediasta lukea mitä Fetisismi tarkoittaa. Olen aika otettu luokittelustasi. Kiitos. Tarkempaakin määrittelyä saa tehdä.
Vs: Köyhän kaverit: vilu, Veera ja näläkä (kuvia lisätty) Minusta tämä Veera-sarja on kyllä hienoa seurattavaa. Kuvissa on mukavasti aina huumoria, draamaa ja jopa pientä kansallisromantiikkaakin mukana. Jokaisessa kuvassa on ollut aina tarinakin mukana. Lisää vaan.
Vs: Köyhän kaverit: vilu, Veera ja näläkä (kuvia lisätty) +1. Kuvat tuskin olisivat likikään niin hauskoja, jos niissä esiintyisi elävä nainen.
Vs: Köyhän kaverit: vilu, Veera ja näläkä (kuvia lisätty) Kyllä.Juke tajusi raahata nuken ekana kehiin ja nyt sen kopiointi on lähes mahdotonta Tavallaan yksinoikeus.Kadehdin Ison formaatin miehenä mallin kärsivällisyyttä ja liikkumattomuutta,voit kuvat muillakin kuin täydellä aukolla.