Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Neitoperhoskuva

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana AMA, 20 Toukokuu 2005.

  1. AMA

    AMA

    115
    0
    0
    Laitanpa minäkin neitoperhoskuvani tähän, kunnen uutta threadiä viitsi samalle lajille tehdä.

    [​IMG]
     
  2. jesh. se onnistui!

    ja kuvasta.. tausta sais olla imo pikkusen selvempi, tulee suttuinen fiilis. muuten hyvä :)
     
  3. Minä en leiki, että ymmärtäisin kuvamanipulaatioita, mutta minusta tässä ainoa syy tehdä muusta kuvasta mustavalkoinen, olisi perhosen irroittaminen taustastaan. Koska se muutenkin irtoaa terävyyden takia taustastaan, en yhtään ymmärrä, miksi tausta on pitänyt muuttaa mustavalkoiseksi. Luultavasti jos saan nähdä värikuvana tämän, pidän siitä enemmän.

    Huonohan tämä ei ole, ainoastaan ihmetyttää, miksi nähdä vaiva.
     
  4. Inhottavan näköistä, kun näyttää, että perhonen on liitetty jostain muualta.
     
  5. J.Vuokko

    J.Vuokko Well-Known Member

    8 192
    62
    48
    Minä en oikein lämpene tämäntyylisille kuville. Siis kuville, jotka ovat mustavalkoisia lukuunottamatta jotakin kohtaa.

    Joskus harvoin on toki poikkeuksia.. Maisemakuva jossa yksittäinen tulppaani on punainen tms. Mutta on todettava että tämä ei kuulu kategoriaan.
     
  6. AMA

    AMA

    115
    0
    0
    Itseasiassa tuossa mustavalkoisuudessa oli tarkoitus tuoda tuo perhonen selvästi irti taustastaan ja testata miten katsojat tuollaiseen suhtautuvat ilman sen kummempia selittelyjä. No tässä vielä lähempänä alkuperäistä oleva kuva aiheesta. Cropattu ja hieman säätöä Photoshopissa.

    [​IMG]
     
  7. Mä ainakin ottaisin ylhäältä tyhjät pois, mutta oon kyllä täys amatööri...

    EDIT: tuli oikeastaan pirun hieno, kun scrollasin silleen, että yläosa ei näy
     
  8. YpyCL9V

    YpyCL9V Member

    597
    2
    18
    Paljon parempi väreissä. Ylhäällä kyllä liikaa tyhjää.