Vs: Roosa Ilme loistava. hyvä. kaipaisin pari senttiä ylös ja alas. kun pidempään katsoo ni rupee häiritseen nenän ja kaulan terävät varjot. mutta tykkään kyllä.
Vs: Roosa Aika tyypillistä wonnapiiiöfäshönfotographer -genreä. Päävalo lähemmälle kasvopuoliskolle - nicht gut. Sisällöltään tyhjäksi jäävä kuva - ainakin minulle. T Jukka
Vs: Roosa Itseä häiritsee mainittujen lisäksi nuo silmäluomien meikit, heti ekana pisti silmään nuo jumalattomat rypyt mitkä varmaan meikin takia vielä korostuvat.
Vs: Roosa Älä ota tätä väärin, mutta kuinka tämä eroaa sinun mallikuvista? Onko mallikuvissasi enemmän sisältöä jollain tavalla? Sisällötään kaikki tälläiset ovat suurimmalti osalti tyhjiä. Portfolio matskua meikkaajalle / itselleni. Valo juttua en ymmärrä, kun se on siellä minne haluaisit sen siirtää.. (Edit: ja se varjopuolen poski kameraan ei tähän väliin oikein ollut sopiva, kun tässä lähdettiin avedonista vääntelemään päätä ja meikit piti näkyä hyvin ja tavoitteena oli tehdä tällästä pastellin tasaista settiä.)
Vs: Roosa Tänks - anna tulla vaan Valasusta sen verran että tämä oli ihan vain perus avedon pienellä dishillä. Muuta ei ollut ja tilaakin vähän kun omalla kämpällä kuvattiin.
Vs: Roosa Olen mä täällä nähnyt monia vähemmän viimeisteltyjäkin potretteja kuin tämä. Ei tää minusta ole lainkaan hassumpi. Ihan hyvä itseasiassa.
Vs: Roosa Minua ainakin hämää kaulan ja olkapään vahvat linjat jotka melko tylyhkön ilmeen kanssa tekevät tästä fiilikseltään todella kylmän ja "kalsean" kuvan. Mutta valaisultaan yms. on kyllä hieno.
Vs: Roosa Tämä on niin totta. Noita studiopotretteja kun tunkee nykyään ovista ja ikkunoista, eikä sillä valokuvaajalla ole paljoakaan siinä kokonaisuudessa tekemistä, jos vaan valot on sielläpäin mitä pitäisi, niin se riittää. Kuvan hyvyyden kun määrittää mallin personallisuus, sekä meikkaus ja stailaus.
Vs: Roosa Niih ja ylipäänsä tässä genressä. Ihan sama ollaanko studiossa tai lokaatiossa. Huonokin valokuvaaja saa "hyviä" kuvia jos malli/stailaus on kohdallaan, mutta paraskaan kuvaaja ei juuri mitään irti jos malli on mitä sattuu ja rääsyt päällä on karmeita. En ole ikinä väittänyt tekeväni taidetta. Tällästä perustuubaa ja melko kivaa/kaupallista kuvaa.
Vs: Roosa Kukaan ei ole pyytänyt taidetta. Onnistunut kaupallisuus ei ole sisällötöntä. Se nimenomaan iskee katsojan eli kulutajan hermoon ja herättää ostohimon. Huono kaupallisuus on tyhjää.
Vs: Roosa Erittäin surkeana salamakuvaajana en voi neuvoja antaa juurikaan.Pidän ilmeestä ja kokonaisuuskin mielyttävä.Itse en kauheita eroja näe näissä salamapotreteissa,johtuen juuri siitä kun olen enemmän pohjoisikkunan miehiä . t Kimo
Vs: Roosa Valo kasvoilla on ihan hyvä,mut kaula ja olka jää latteaksi.Tulee mieleen,että taskulampulla osoitetaan kasvoihin. (huom. minun mielestä)
Vs: Roosa Monia kommentteja tullut, minulla huomio hieman kiinnittyi myös kaulan kulmikkaaseen varjoon. Hetken katsottuani aloin kaipaamaan silmiä, jotka nyt jäävät mielestäni varjoon luoden kohteesta välttelevän vaikutelman, mikä taitaa vähän olla tarkoituskin, mutta niitä voisi vähän nostaa esille. Hieno sommitelma ja otos kuitenkin.