Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Neiti X

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana MJK, 29 Heinäkuu 2005.

  1. MJK

    MJK

    1 436
    0
    0
    Kyläillessäni tänään tuli mieleen tehdä tämä vielä kerran kun siihen mahdollisuus annettiin.

    [​IMG]
     
  2. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Tämä olisi mukava nähdä mv versiona. :)
     
  3. simos

    simos Ylläpidon jäsen

    8 446
    440
    83
    Samoin...
     
  4. Kyllä se väreissä voi olla, mutta aavistuksen vahvemmin sais neiti näkyä
     
  5. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Tietysti väreissä on hyvä nähdä myös mutta ihan uteliasuutta myös se mv versio tähän samaan linkkiin jatkoksi. Pliiis!
     
  6. MJK

    MJK

    1 436
    0
    0
    Spoiler: kuvankäsittely ja mv-käännökset sujuu mulla vielä huonommin kuin kuvaaminen, mutta väänsin jotain. Kahta minuuttia kauempaa tota ei voi käpistellä koska silmät menee _täysin_ solmuun :)

    mustavalkoedit

    Itse kuvahan on vastavaloon kuvattu ja lasin läpi. Sen verran karseat olosuhteet tekniikalle, että AF sanoi itsensä irti tuon kuvan ottamisen suhteen. Malli sen sijaan haki kiltisti kengät ja meni pihalle jotta kuva saatiin otettua.
     
  7. simos

    simos Ylläpidon jäsen

    8 446
    440
    83
    Noh... nyt täytyy todeta että toi väriversio toimii paremmin. Todellakin menee silmät solmuun mv:tä katsellessa.

    Mielenkiintoinen kuva...
     
  8. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Kieltämättä tuo mv ei kolahda yhtään. Aivan kauhea. No onneksi on tuo värillinen! :D
     
  9. fr0z

    fr0z

    334
    0
    0
    Imo mustavalkonen voisi olla parempi jos olisi tummempi.. nyt tuntuu "kirkkaalta"... ideassa on kuitenkin potenttiaalia..
     
  10. MJK

    MJK

    1 436
    0
    0
    Mä olen sivuprojektina tota kelannut ja murhaava vastavalo taisi pistää kokemattomalle nuorelle kollille luun kurkkuun. Pitää alivalottaa rawwia, nyt en sitä tehnyt kun halusin tehdä haalean luonnollisen (olosuhteiden mukaisen) version. Kokeilen jossain välissä alivalottaa ja vääntää sellaisen mv:n jota voi katsoa humalassakin :)