Vs: Ne negatiivit No, minun noudattamallani proseduurilla ei pölyä mv-negoihin tule. Salaisuus piilee siinä, että kylppäri pestään ennen kehityshommia huolella. Tästä tavasta vaimoväkikin pitää kovasti. Ennenkuin ripustan filmit kuivumaan, höyrytän vielä kylppärin suihkuttamalla kuumaa vettä suihkuhanikasta. Ilmassa oleva pöly laskeutuu tehokkaasti. Ainakaan 8-kertaa suurentavalla luupilla ei negoissa ole näkyvissä pölyä. Se riittää minulle mainiosti. Irtopöly vedostettaessa on oma lukunsa. Puhtaalla ympäristöllä siitäkin selvitään.
Vs: Ne negatiivit mutta skannatessa em. proseduuri onkin sitten jo turha. skannaus kun pölyttää negat aivan varmasti. Joo suihkuhuuhdeltu pesuhuoneisto on hyvä ja tarjonnee sopivimman kuivausnopeudenkin..
Vs: Ne negatiivit No, mä muutin just ja uudessa asunnossa on paljon pienempi ja asiallisempi kylppäri. Eiköhän ainakin kuivatusvaiheen pöly saada nyt aisoihin. Tuon kylppärin kun saa paljon pienemmällä vaivalla pysymään puhtaana ja pienen koon takia sen saa hetkessä höyrystymään.