Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

"Nautinto"

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana seppo, 7 Kesäkuu 2005.

    Taas siitä missä aita on matalin.

    [​IMG]

    Tarkoitus oli mennä ensin kaupungille kuvaamaan jotain varsin asiatonta, mutta aikapula iski. Aikaa olisi vielä, mutta jos nukkuisi ja kävisi töissä tuon lopun ajan. Tarkkasilmäisimmät saattaa huomata, ettei kuvauspaikka edelliseen haastekuvaan ole kovin kaukana :) Tukka oli märkä, kun olin just tullut saunasta.

    Sepe
     
  1. Ei näytä nautinnolta. Olisit vaan kuvannut niitä naisten ruumiinosia.

    Minusta kuvassa on jotenkin ahdistava tunnelma. Äijä vääntää ökyööliä parvekkeella, kun elämässä ei muutakaan ole ja parvekkeenkin omistaa pankki.
     
  2. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Hiukan kuva on tylsähkö. Ja ei nautintoa oo mulle. Erilaisella sommittelulla olisi voinut koettaa hakea tai jollakin pienellä yksityiskohdalla. Pieni pala juustoa vaikka jääkaapissa, kaikki on suhteellista tosin nautinnossa. Aihe olisi ollut varsin mielenkiintoinen.
     
  3. Olit sitten vaan tissikuvaa vaille. Pöh.
    Seuraavissa kuvissa on sitten kissa oli aihe mikä hyvänsä.

    Sepe
     
  4. Kuulostaa reilulta.
     
  5. Timo

    Timo Member

    244
    0
    16
    Minulle tästä ei ainakaan tule mitään nautintoa esille.
    Lähinnä masentunutta ryyppäämistä parvekkeella, ei mitään muuta.
    Tupakka vaan puuttuu.
     
  6. No mutta jos ajatellaan asiaa elävän elämän kannalta, niin ainakin lapsiperheen isukit sen tietävät että se todellinen nautinto saattaa sittenkin olla juuri noinkin arkinen asia kuin istuskella pankin parvekkeella saunanjälkeen jäähdyttelemässä olut pullon kera. Mutta se että koittaa repiä sitä nautintoa karjalapullosta on jo rimanalitus.
    En minä tähän niitä tissejä kaivannut, mutta se nautinnollisuus olisi pitänyt repiä irti jotenkin muuten kuin petonikaiteesta ja karjalapullosta, eli vaikka nautinnollista ilmettä mukaan.
    Enivei kelpo suoritus jokatapauksessa ja haaste tällä kuitattu.
     
  7. Hyvä kun joku ymmärtää tavallista arkea. Lenkkisaunan päälle pullo olutta on ihan jees.
    Karjala oli noin 10 vuotta boikotissa kun panivat sen panimon kiinni tuosta satamasta, mutta nyt kelpaa se mäyris mikä on halvin. Paitsi jos Koffi on halvin niin sitten seuraavaksi halvin.
    Kieltämättä otsikko ja kuva ei kovin hyvin istu yhteen, mutta pitää yrittää petrata jatkossa. Ties mihin nuo kissat pystyy kun oikein yllyttää :)

    Sepe