Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Nanna

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Jukkis71, 21 Marraskuu 2014.

1. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63
    Vs: Nanna

Oikeesti tämä kuva on hieno ja kuvasta ilmentyy se mitä pitääkin, hyvä fiilis.

Voihan kuvia tehdä jotenkin täydellisesti ja olla täysin virheetöntä. Siihen varmasti monet pystyy. Mä en ite ainakaan pysty joten kuvaan mitä sattuu miten sattuu. Jos joku siitä tykkää on kuva onnistunut. Epätäydellisyys on myös hienoa. Joskus kuvasta ei tykkää ketään. Itse minä saatan siitä silti tykätä. Sekin on riittävää. Jos kuvista ei tykkää ketään enkä minä itsekkään on syytä lopettaa valokuvaus. Minä en ainakaan sen takia valokuvausta lopeta että en osaa tehdä täydellisesti oikein valaistua kuvaa.

Minulla on sellainen tunne että nykyään menee epätäydelliset kuvat jopa paremmin kaupaksi kun täydelliset. Ja se sitä tuskaa tuottaa täydellisten kuvien kuvaajilla. Yksi sadastatuhannesta on niin pieni asia että huh huh.

2. niffe

niffe Well-Known Member

13 453
    563
    113

Ihan hyvähän tämä on. Jos jotain voisi huomioida seuraavalla kerralla, niin varjo vuotaa vasemman silmän päälle inan verran liian pitkälle. Muuten ihan hyvä.

3. jaguar

jaguar Active Member

1 649
    6
    38

Ei noihin mainittuihin pikku juttuihin puutu, mutta valaistus latistaa liiaksi kasvoja poskipäästä ylöspäin.