Pitkästä aikaan läksin kuvaamaan kinofilmillä,laseina 12-24 mm sigma ja 50 mm 1,4. Apx 100 ja rodinal.
Vs: Nallipyssyllä liikenteessä Oikein mukavia. Biilikuva olisi kyllä mielestäni parempi ilman biiliä. Viimeinen resonoi parhaiten.
Vs: Nallipyssyllä liikenteessä Eka kuva ehdoton suosikkini. Bilika näyttäs sulautuvan hyvin maastoon vain hymy paljastaa.
Vs: Nallipyssyllä liikenteessä Ylin on nätti sohjo-oksa näkymä. Koira on söpö. Auton kuvasta en perusta, siitä tulee vain mieleen laiskuus; Autolla ajetaan joka paikkaan (sen pikkuisen idyllisen ojankin luo), eikä jakseta kävellä. Miten paljon antoisampaa kuvausretket olisivat, kun oikein ottaisi aikaa ja käyttäisi jalkojaan. Veneen kuva tuo mieleen lähinnä syrjäseudun kuolemanläheisen ahdingon ja suomalaisen maalaisjuntin yksinäisyyden. Ahdistava otos, mutta myös tosi, siinä sen ansiokin on. Kaikenkaikkiaan ihan tavanomaisia, böndescoolin pysähtyneitä, jo miljoonia kertoja nähtyä kuvia. Ihan hyvät. Ihan. - Erska Varotoimenpide edit: Tämä ei sitten ole mitään vittuilua - vaan näin kuvat koen ja näin niistä kirjoitan. Mulle on aivan sama, onko kuvan ottaja savolainen, saamelainen tai vaikka stadilainen, mikä tahansa -lainen. Toivottavasti ei taas ala se ihme kostonhimoinen kakkisaapassakinhivutus ja landepaukkujen kostokurmootus, olen siihen lapsellisuuteen niin vitun kyllästynyt. - Junttien hyökkäyksiin väsynyt helsinkiläinen
Vs: Nallipyssyllä liikenteessä Oletko ajatellut moni on kyllästynyt jatkuvaan höpötyksiin helsingistä,ihan näin varotoimena sanottuna,kiitos kuitenkin kommentistä ja kuvien analyyseista.
Vs: Nallipyssyllä liikenteessä Se on tarkoituskin, ostoilmoituksissa vittuilija. Aivan tarkoituksella ja vaivalla, ilmaiseksikin, opetan sivistymättömiä paskan heittäjiä. Sellaisia kuin sinä olet antanut ymmärtää olevasi. Anna pieni kakinnokare - täältä saat säkeittäin takaisin. Paranna omaa käytöstäsi, voit odottaa itsekin saavasi takaisin muuta. - Näin se elämä soljuu. Kuvien suhteen haluan olla rehellinen, kuten muutenkin olen. Raukkamaisuus ja nilkkimäisyys, kuten kaikenlainen "savolaiskierouskin" on mun mielestä täysin anaalista = paskaa. Sellaista en harjoita. Edit: Sitäpaitsi ei ole väärin "höpöttää" kotiseudustaan, vaikka se olisikin "se paskainen Helsinki" ? Jokainen kertoo tarinaa ja kuvaa itselleen rakkaita, tai ainakin tärkeitä, asioita (sitä kutsutaan rehellisyydeksi). Ei ole minun syntini, jos joku peepaukku ei samosta asioista diggaa ja on niihin "kyllästynyt" ? Yritä olla rehti sälli, vaikkapa vain yksi viikko. Aluksi. - Morjens taas
Vs: Nallipyssyllä liikenteessä Mutta sinä ole näyttänyt vieläkään muita hengentuotteita kuin jatkuvia umpityhmiä vittuilujasi, pikku nettidemoni. Tämän enempää huomiota (tai edes tätä) et ansaitse.
Vs: Nallipyssyllä liikenteessä Ylin kuva oli oikein miellyttävä, odotan kyllä näkeväni sitä lunta tänne Vantaallakin, ehkä jo Jouluksi... ehkä. Kaks alinta on varmaan toisiaan varten; kulkuneuvoja, toisella mennään veden päällä ja toisella tien päällä.
Vs: Nallipyssyllä liikenteessä Itselleni tuli venekuvasta mieleen se, ettei mihinkään pääse, järvi on heikossa jäässä ja rannalle jäädään. Siinä hieman taustaa aiemmin esittämälleni. Lumi olisi toivottua; Musta märkäisyys on rasittavaa. - Eero
Vs: Nallipyssyllä liikenteessä Ylin kuva on jo muutamia viikkoja vanha,ei täällä ole nyt lunta kuin ehkä pari senttiä.Synkkää ja valotonta aikaahan tämä on,lähdempä tästä pimiöön tuhraamaan yhden laakan. t kimo
Vs: Nallipyssyllä liikenteessä Vittu eihän tässä pääse väliin ollenkaan kun koko ajan paukahtaa: uusi viesti silläaikaa jne... No Erska on Erska, kaikki me mahdutaan tänne samaan laatikkoon. Tuosta autosta, On hauskaa seurata miten tuo automuoti kehittyy, väitän että Disneyn autoleffoilla on ollut melkonen vaikutus autostylinkiin, katsoo vaikka sitä leffajulistetta missä autoilla on silmät ja suu. Nyt on vallala tuo kissamainen silmien vinous, audissa taas tuo valaan ammottava hetulakita. kohta autoilla varmaan on hampaat ja kieli joka liippaa kadunpintaa nälkäisenä.
Vs: Nallipyssyllä liikenteessä Nyt ku mainitsit rupesin tsiikaan, tosta olis pitänny hilata toi potski veks ta staijata muualata se foto.
Vs: Nallipyssyllä liikenteessä totta turiset,jonkin verran tuo 12 mm polttovälikin vääristää.Olin jo negaa virittelemässä pitimeen ja kävelin koneen ohi,mutta nyt häviän ainaskin vähäksi aikaan.
Vs: Nallipyssyllä liikenteessä Mä kyllä koen että kuvaan kuuluu se venho, sehän tarinan päässäni, osaltaan, loi. Siis: Tämä on minun silmissäni jepulis kuvasarja. Itse asiassa autokin kuuluu siihen hyvin, kun näin enemmän vaivaa katsomisessa. Koira, joka katsoo kuvaamaan lähtevää isäntäänsä silmiin jne. Lyhyt, mutta rikas tarina ja pidän siitä. Mä en vain ole käynyt samoja laajojen salojen kiertokouluja kuin te heinäheikit. Sanoma voidaan usein siksi tulkita väärin ?