Vs: Olli-kolli Erinomaisen hykerryttävän hieno kuva. Kissakuvilta voi yleensä odottaa vain joko kehnoutta, tavanomaisuutta tai samanlaisuutta. Tässä ei ole mitään niistä. Kuva on jännittävä, omituinen, väijyvä, intensiivinen. Eli täsmälleen kuten kissatkin ovat. Eli, vaikkei asiaa ensi sekunnilla huomaisikaan, kuva tallentaa omalla tavallaan kissan olennaisuuksia perin tarkasti. Ensiajatuksen hykertavyys muuttuu siis filosofiseksi, ja se on aina erinomaisen kuvan merkki.
Vs: Olli-kolli Vuori sen hyvin sanoi. Onneksi, sillä usein jätän kissoihin ja koiriin viittaavat otsikot avaamatta. (Minulla on oma kissa.) Mahtava. Nenän puuttuminen tuo vielä oman jännän lisänsä.
Vs: Olli-kolli Minusta malli on niin upean näköinen että tekis mieli naamaa hiukan pörröttää sen karvoihin. Kuva ei sentäs ihmeellinen ole vaikka tässä kohdin voisi sanoa että vaakaraita kaventaa.
Vs: Olli-kolli jukkapro vois laitella noit kuvia ihan ominaan, eikä 'nostatella' toisten säikeissä. Rupes tympii ku kolmessa paikassa oli kommentti kuvana, että 'tälleen tehdään tätä'. Kuvissä ei mitään moittimista, mutta toisten säikeisiin niiden tunkeminen voi häiritä. Ja kb:n kuvasta.... Olavi on hauska kissakuva
Vs: Olli-kolli Hauska katti kyllä, saatu taiteelliseksi tuo. Eli toimii pirun hienosti kyllä. Hienoa että kb on ruvennut kuvaamaan vakavasti. =) Ps. Jukkaprööllä on hienoja otoksia, eli omat kuvat vaan omiin topiciin rohkeasti. Niitä kannattaa esitellä.
Vs: Olli-kolli Kissan omistaja kertoo kissastaan, että se on "ihanin, kaunein ja karvaisin", joten tuskin valokuvaajalla on mahdollisuuksia epäonnistua? Kiitos kommenteista.
Vs: Olli-kolli Sorry hemmot, olin käsittänyt väärin ! Tää kameralaukku onkin privaattinäyttely eikä keskustelupalsta.Mun privaattinäyttely on osoitteessa: www.jukkavatanen.com
Vs: Olli-kolli Ei aivan. Itse tykkään avoimista ketjuista täällä - sehän on kuvallista kommunikointia. Sellaisia lisää, kuten katukuvaukseen on syntynyt! Siitä vaan aloittamaan niitä. Kuka vain voi aluksi sanoa että toivoo muiden kuvia myös ja rajata aiheen. Tai olla rajaamatta! Tällaista olen suunnitellut aloittavani itsekin, mutten vielä ole ehtinyt.
Vs: Olli-kolli hieno kissakuva, venyvä ja vanuva jukkapro, tuo sun kuvas ei liity mitenkään tähän kb:n kissakuvaan. eikä muutenkaan ole kohteliasta pistää omia kuviaan toisten ketjuihin, ellei niitä ole pyydetty. omat ketjut omille kuville. toi aylo-ketju on kyllä mukava poikkeus mutta siinäkin on kuvat samaa aihetta/teemaa.
Vs: Olli-kolli Nöyrimmäinen anteeksipyyntö. Meillä noita kolmea roikaletta sanotaan kisseiksi ja kateiksi.