Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Lasten hoitajana

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Herra iso herra, 1 Helmikuu 2011.

1. Herra iso herra

Herra iso herra Active Member

7 709
    10
    38

Onx?

2. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

Vs: Lasten hoitajana

Ei oo kivoi

3. higgins

higgins Active Member

4 660
    7
    38

Yliterävöitettyjä

Higg

4. Herra iso herra

7 709
    10
    38

Horisontti vinossa.

5. Vs: Lasten hoitajana

Sirenin kannattais keskittyä näihin ihmiskuviin, Supliikkimiehenä handlaa ne ja niissä tuo välitön kommentti on olennaista. Jättäis sitten tuo "taidepläjäykset" vähemmälle, ei tarttis meidänkään niin väännellä itseämme ruudun edessä hämmentyneenä...

6. Herra iso herra

7 709
    10
    38

Jaa, en ole ainakaan itse kokenut taidepläjäyksiä tehneeni, toki jos jotain kuvaa sellaisena katsoo, niin voi siinä tulla vääntäytymisiä?
    Olen kuvannut laajasti kaikkia, välillä paremalla ja välillä huonomalla menestyksellä, ja tulen jatkossakin yrittämään laajasti kuvata.
    Ihmisiä on kyllä kiva kuvata välillä, mutta koen sen usein tapahtuvana raskaaksi.
    Sillä tunnelman luominen ja halutun esiin kaivaminen on useimmiten työn takana.

7. Vs: Lasten hoitajana

Olen tyhmä ja sokea, kun en nyt tajua tätä kommenttia? Olen nyt 5 min tuijottanut noita kuvia ja en löydä horisontista mitään sellaista oleellista, josta voisi päätellä, että sen mukaan olisi ollut kuvattava? Yleensä olen omissa turistiräpsyissäni huolehtinut siitä että, itse kuvan kohde olisi luonnollisessa asennossa ja vasta sitten tarkistanut, onko horisontissa jotain, mitä pitää huomioida? Ja tästä en löydä taustasta mitään sellaista oleellista seikkaa? Joten voisitko kertoa, mitä pitää huomioida noista kuvista sellaista, jotka vaativat jonkun kallistuksen johonkin suuntaan ja miksi pitää kallistaa?

8. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

Todennäköisesti vanhoja kaunoja minulle, siitä tuo kommentti horisontti vinossa,
    ei kannata välittää
    T Jukka

9. Herra iso herra

7 709
    10
    38

Tämä varmaan oli huumoria?
    Tuo vain sopi minusta edellisten jatkoksi.

-----

Jukkikselle minulla ei todellakaan ole mitään vanhoja kaunoja sinua kohtaan, en edes muista mitään joka olisi aiheuttanut minulle kaunaisuutta kohtaasi.
    Olet täysin yhdentekevä, aiheutat maximissaan pinen hymyn huulilleni.