Vs: Tuu poika kyytiin...kun kotitalo myytiin... On, ja menee korvasta korvaan pään läpi. Vasemmassa alalaidassa on linssiheijastus, lumi taustalla sotkettua ja ... mutta pinkillä henkilöllä on mukava ilme ja kuvassa on puuhan makua.
Vs: Tuu poika kyytiin...kun kotitalo myytiin... Hhuuh... turhaa saivartelua osin edellisillä. Hauska ja vauhdikas kuva.... on.
Vs: Tuu poika kyytiin...kun kotitalo myytiin... Hauskaa miten pulkassa olevat lapset eivät ikinä näytä nauttivan kyydistä. Aina ne ovat hievahtamatta ja niillä on se sama zomppari-ilme päällä. Kuvassa on kyllä mukava tunnelma, mutta ehkä se tulisi vielä paremmin esille toisenlaisella rajauksella? Eli onko tämä vähän turhan dokumentaarinen tuodakseen esille "lapsen riemua" jms?
Vs: Tuu poika kyytiin...kun kotitalo myytiin... Meneekö sitten perusräpsyksi ja vieläpä keinotekoisesti? Kyllähän se lähtee kuvaustilanteesta - millä asenteella halutaan kuva ottaa ja mitä sillä kertoa. Vai mitä olet mieltä? OT: ... saiko tällä foorumilla muuten muokata toisten kuvia lupaa kysymättä? Siitä(kin) on ollut huutoa eri viestiketjuissa. Itse en sitten muuten pahastu, jos JukkaK muokkaat lähettämääni kuvaa ja ehdotat siten parannuksia (niin, kunhan saan niitä kuvia ensin lähetettyä). Mietin vain foorumin yleistä käytäntöä.
Vs: Tuu poika kyytiin...kun kotitalo myytiin... Kyllä JukkaK luvan kysyil. Mun kuvia saa muokata kuka haluaa, mun kuvilla ei ole sellaista kaupallista arvoa. T Jukka
Vs: Tuu poika kyytiin...kun kotitalo myytiin... Hauska kuva jota ei pieni heijastus pilaa. Ehkä se horisontti voisi kuitenkin olla suora ja rajaus aavistuksen tiukempi. Molempien ilmeet on kyllä aika mainiot.
Vs: Tuu poika kyytiin...kun kotitalo myytiin... Lisätään vettä myllyyn. Vaikka miten tiiraan ja muistelen kuvanottohetkeä, niin kyllä horisontti suorassa on. T JUkka
Vs: Tuu poika kyytiin...kun kotitalo myytiin... Kyllä se taitaa olla vähän vinossa, mutta ei haittaa. Mukava kuva. Ulkona touhuamisen riemu näkyy ja se on mielestäni tämän tyyppisissä kuvissa se pääasia.
Vs: Tuu poika kyytiin...kun kotitalo myytiin... Saanko mä myös muokkailla? Entäs myydä eteenpäin? Omana tietysti. Mainio pulkkakuva, hiihtolomatunnelmaa!
Vs: Tuu poika kyytiin...kun kotitalo myytiin... Vastustan ! Ei tässä nyt auta ruveta joidenkin mahdollisesti hauskojen pulkkafiiksien tai muiden lapsellisuuksien takia muuttelemaan hyväksi todettuja ja pyhiä valokuvauksen perusperiaatteita. Horisontin kuuluu olla aina suora, olkoon sitten ollut hauskaa kuvatessa tai ei. Näin se nyt vain on aina ollut, ON ja tulee olemaankin. - Erska
Vs: Tuu poika kyytiin...kun kotitalo myytiin... Est puhuu asiaa. Jukkikselta kamera pois jos ei pysy horisontti suorassa. Säännöt on sitä varten, että niitä noudatetaan. Minkälainen anarkia siitä syntyisi, jos kaikki tekisivät niinkuin Jukkis?
Vs: Tuu poika kyytiin...kun kotitalo myytiin... Mulla on absoluuttinen horisonttisilmä ja ilmoitan sulle nyt näin virallisesti, että vinossa on. Että piti tämäkin päivä vielä nähdä...JUKKIS!!
Vs: Tuu poika kyytiin...kun kotitalo myytiin... Säännöt, lait ja asetukset, nuo kauniit sanat. T Jukka
Vs: Tuu poika kyytiin...kun kotitalo myytiin... Miten epäsuorassa kuvassa ilman horisonttia, horisontti voi olla vinossa? (vai onko olut lasissa vinossa ja aiheuttanut myös silmien vinoutumista?)
Vs: Tuu poika kyytiin...kun kotitalo myytiin... Kyllä hori hori se sontti on hönössä, eiku vinossa. Älä jukkis vänkää, usein pelkkä käyntikin optikolla auttaa. Ja minä olen virallinen horisonttipoliiisi, kysykää vaikka Tarelta.