Vs: Naisen pohdintoja ______________________________________________________________ Eks nää? Toi piilis yrittää luikerrella sun liiveihis... pidä varas peipi. Selvästi ihmeellisiä maailmoja kokenut kovan luokan naistenmies... ja vaarallisen inhimillinen... lähes rakastettava persoona. VARO TYTTÖ, VARO !!! T. Erskasi
Vs: Naisen pohdintoja Liiveihin? Ahaa. Mut eks Eero tiiä, että mies on naisen paras ystävä (ku sen vaan pitää käsivarren mitan päässä)? En mä jaksa teitä miehiä varoa ! Te vaan ootte, tai yritätte olla, kohteliaita joskus. Sitä se vaan on.
Vs: Naisen pohdintoja ... Ja nuo kuvat: Nehän ovat -tietenkin ja kuten olemme tottuneet jo odottamaankin... aina_ Taidetta. Valtavalla teellä. Ps. hieno nenä (Mäkin olin - kerran - Vltavalla teellä !!!) - E
Vs: Naisen pohdintoja Heh, sinäkin noin kohtelias oot. Ja muistan hyvin, että olin minäkin jopa Vltavassa ainakin kerran, jopa useamminkin olen ollut, vaikka en tasan varmaan ollutkaan siellä teellä .
Vs: Naisen pohdintoja HELI! Rakas, kun katson silmiisi, näen IIRIKSEN. Joo, tää on yhdessä sarjakuvassa, mutta eikö olisikin hellyttävä huomionosoitus?
Vs: Naisen pohdintoja jep,mallit ovat ok,taustaksi käy vaikkapa puolihuolimattomasti heitetty lainapeite.
Vs: Naisen pohdintoja "Tunnen" Gloria-lehden vain marketin hyllystä, mutta uskallan epäillä ettei Helin kuvaustyyli "sovi" Gloriaan?
Vs: Naisen pohdintoja , joo tosi hellyttävä Noihan on kaikki ihan aikuisia. Ehkä mä vielä jotain ennätän!?