Toimii mulle täysillä, ristin vinous ei häirtise minua ollenkaan. Oliskin ehkä liian "puhdas" jos se ois suora.
On hieno. Risti saisi olla enemmänkin vinossa. Tuohon joku yksinäinen sielu vielä istuskelemaan, mutta täytyypi nyt tyytyä Herramme läsnäoloon.
Maisema on kuin Taru sormusten herrasta -leffoista (miinus risti). Mainion synkkä, vuorten taakse kun editoisi punaista hehkua ja tulta, niin lopputuloksena olisi Mordor.
Kiitos kommenteista! Mukavaa että ensimmäinen esiin laittamani kuva otettiin hyvin vastaan. jussipeen kommentti on karuudessaan totuudenmukainen, samalla paikalla oli myös pieni muistokyltti erään 34 vuotiaan miehen muistoksi. Tuo risti oli kuitenkin ollut paikalla jo ennen ko. tapahtumaa. Vaikka en erityisen uskonnollinen olekaan, niin paikka oli kyllä vaikuttava. Tunnelmaa vahvisti lähestyvä myrsky, jonka takia en ehtinyt viipyä huipulla kovin pitkään. Niko
Wou - "aika hieno kuva", sanoi yhdeksänvuotias pikkuvelikin kun tuota ihmettelin Siis kun puhutaan siitä, että kuvassa on tunnelmaa niin tässäpä esimerkki! Pitää aivan väkisinkin mainita kuinka hyvältä kuva näyttää - kontrasti ja sävyt ovat vallan mainiot. Sommittelu on hemmetin siististi klaarattu ja etualan kivimöykyn ja vuorenhuiput luovat ihanasti rytmiä ruutuun ja joki kehystää kohteen "jalustan" aivan hemmetin hienosti heijastaen vielä samalla taivaan tummia sävyjä. Jos kuvassa menisin jotain muuttamaan niin olisi se kyllä niin hävyttömän pientä, etten tiedä voiko siitä edes mainita... Tuolla oikealla alareunassa on joku pieni suistonpahanen joka pompsahtaa metsän synkkyydestä aivan hitusen häiritsevästi esiin ja osoittaa vielä kuvan reunaankin mokoma. Nooh, joku saattaa pitää detaljia mukavana lisänäkin (arvatenkin kuvaaja kun on sen sinne jättänyt) joten mitäpä tuosta Tuomiopäivä tulee - vai tuliko se jo ja tilan puutteessa joku kuopattiin vuoren nokkaan? Ja jos vuoret on Mordorista niin joki on itse Tuonela Kuvassa on mukavan paljon katseltavaa ilman, että täytyy kysyä, että mikä mahtaakaan olla kohde - ristin leikkauskohdan "kynnet" ovat muuten varsin elävöittävä yksityiskohta...