Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Nainen

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Heli, 22 Syyskuu 2005.

1. Mike

Mike

699
    0
    0
    Jep jep, kuten fangion juntiksi haukkuminen, varsin asiallista moderointia. Ei tainnut mennä perille pointti, tuota mieltä en todellakaan ole, vaan osoitin miten vitun naurettavaa tuommoinen on. Hyväksyttävää se ilmeisesti on moderaattorilta, he saavat haukkua, mutta käyttäjät eivät. Oletus pitäisi olla ettei tarpeetonta nimittelyä harrasta kukaan, oli sitten mode tai ei. Syö uskottavuutta rankalla kädellä jos moderaattorit tuomitsevat jonkinlaisen toiminnan harrastamalla sitä kuitenkin itse samalla. Tässä tapauksessa ylläpito edustaa varsin hyvin tuota linjausta, eli antaa palaa vain modet, nimitelkää hyppyritukiksi ja junteiksi, bannataan kaikki jotka tekevät samoin.

Mutta eipä tuosta sen enempää.

2. Tota mä haukuin sitä fangiota juntiksi enkä ole lähelläkään moderointia.

3. Teemu Laine

Teemu Laine Ylläpitäjä Ylläpidon jäsen

4 725
    125
    63
    Ja toi tunnarien jäädyttäminen yön ajaksi oli vain siksi ratkaisu, että minua ei kiinnosta ns. vittuakaan lueskella sun kirjoittamia lesbokommentteja foorumin täydeltä aamulla ja myös siivoilla niitä. Ja kuten huomaat, taisihan toi toimia kun olet osannut pitää ihan asiallista linjaa sen jälkeen. Pisteet siitä.

edit: niin ja en aio enempää jatkaa tästä aiheesta. Jos on jotain kysyttävää tai kommentoitavaa, niin irkistä saat kiinni. Tai sitten YV:nä.

4. Asiallista moderointia siltä osin ettei bannia tullut samantien...Hatun nosto