Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Nainen

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Heli, 22 Syyskuu 2005.

1. Papu

Papu

789
    0
    0
    Tuttu kuva :). Varmaan on jotain tullut joskus tästä sanottua mutta sanotaanpa uudestaan, että ei tää sillein seksahtava ole vaikka paljasta pintaa näkyykin. Ehkä ilme tekee sen. Kasvojen osuus on onnistunut hyvin, silmät korostuu nätisti mutta hartiat vaikuttaa jännittyneeltä. Rae ei haittaa, tuuppaan sitä omiin kuviinkin liikaa kun se on olevinaan niiiin hienoo ;). Vaikka tässä se olikin pakollinen sivutuote.

(mä en ymmärrä kun enää ei saa tekstiä esiin ilman, että pitää korjata tuhannen kirotusvihrettä)

2. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    Liian tarkoituksen hakuinen. Mallin kasvot ihan ok vaikuttaisi eli voisi saaha kauniin kuvankin nyt kuva tökkii enemmän kuin siperiassa oleva lada. Mutta plussaa siitä että on saatu malli josta voi ottaa kuvaa vaikka nyt kärsii kliseisyydestä.

3. pmu

pmu Well-Known Member

2 052
    44
    48
    Lukematta muiden kommentteja ensimmäiset ajatukset mitkä tuli mieleen olivat, että mallin asento / kuvakulma aiheuttaa sen, että näyttäisi ihan kuin hänellä olisi oikein lyhyt ja tukeva kaula! Mikä ei varmaankaan pidä paikkaansa. Kuvan alareuna on myös aika tukossa rajauksen suhteen - kädet katkeilevat vähän joka suunnasta ja kehon katkeilemisen vuoksi kuvan yläosan tausta jää vähän irralliseksi kuvasta (kun sitä taustaa ei näy muualla ollenkaan)... Sävymaailma on miellyttävä kylläkin ja mallilla mukava ilmekin.

4. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Katkottu on ihan tarkoituksellisesti, tai oikeastaan, en minä muista ku tämän kuvan ottamisesta on kuitenkin jo lähes kymmenen vuotta.

Mutta mä olen samaa mieltä kuin Pirjo Papunen, jotta ei tämä seksahtava ole. Se tulee kyllä ihan jokaisen omasta ajatusmaailmasta.

5. Just...

6. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Just...[/quote]

No sanotaan nyt näin: toivon, että rakas poikani tulee aikanaan näkemään niitä mitä te (et siis pelkästään sinä mr GF vaan myös muut) kutsutte tisseksi muuallakin kuin baareissa...

7. Mielikuvaa aavistuksen harteikkaasta tytöstä. Kuvan perusteella veikkaisin, jotta hänen harrastuksiin kuuluu myös uiminen? Kohtuu symmetrinen, silti rinnat, (kuten meillä on tapana sanoa ;-) ei nouse liikaa esiin.

8. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    tämä nuori nainen oli aikoinaan ns. erittäin hyvärunkoinen. Ei uinut kylläkään vaan treenasi salilla ja harrasti aerobiciä. Käänsi katseita ravintoloissa ja kaikki sen aikaisen poika(vai mies?)ystäväni kaverit suorastaan konttasivat hänen edessään. Onhan se aika huvittavaa nähdä kuinka isot miehet reagoi kun kaunis ja hyväkroppainen nainen ilmaantuu näköpiiriin ;-D

9. Onko ihan omakohtaisia kokemuksia??:)

10. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Njooh, olen ollut paikalla.

11. Meilläpäin silloin maalla lehmillä oli utarehet ja
    naisilla kikit. Nottas tiärättä.
    (Nyt taitaa mennä täällä aivan sivuraiteille taas.
    Edit: ja kaiken lisäksi myöhässä.)

12. Mike

Mike

699
    0
    0
    Parempi olisi jos olisi otettu paremman näköinen malli kuvaan. Vaikuttaa tyhmältä akalta, liekö vielä lesbo?

Jos joku ihmettelee tämmöistä vastausta, niin tuolla on selitys:
    http://www.kameralaukku.com/viewtopic.php?p=28112#28112

13. Teemu Laine

Teemu Laine Ylläpitäjä Ylläpidon jäsen

4 725
    125
    63
    Ettei olis vaan tunnarit vaikka huomiseen asti jäähyllä jos vaikka rauhoittuis toi meno?

14. Kieltämättä kiehahti mikeltä mutta ....onhan noita kommentteja ennenkin nähty

15. Teemu Laine

Teemu Laine Ylläpitäjä Ylläpidon jäsen

4 725
    125
    63
    On ja varmaan tullaan näkemään, mutta jos ei hermot kestä ja alkaa tuo pärähtely niin ehkä on parempi rauhoittua ja katsella sit aamulla uudelleen.

16. juhaa

juhaa Active Member

8 059
    2
    38
    Asiallista moderointia, siitä pojot

17. e-0r

e-0r

936
    0
    0
    Ei, tuo ei yhtään selitä minulle, miksi kommentoit Helin kuvan mallia. Minusta se, että Fangio on tyhmä ei ole syy sinulle käyttäytyä lapsellisesti Helin kuvan kanssa.

18. No eipä ykskään Helin kommentti kyllä koskettanut miesmallia mitenkään loukkaavasti.Siinä mielesä meni väärään osoitteeseen.

Ja kyl täyttyy kyykyttää vittuilija muuten kuin tolla tavalla .

19. Mä tunnen ton mallin. Hyvä kuva:)

20. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Kas BB, laitoinpa sulle yksäriä.