Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Nainen kalliolla

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Tuojuk, 21 Kesäkuu 2023.

  1. Tuojuk

    Tuojuk Well-Known Member

    1 567
    1 576
    113
    Jees L1007837 vn.jpg
     
  2. JPu

    JPu Well-Known Member

    5 433
    187
    63
    tää on varmaan provo.. onhan tuo tarpeeton elementti juurikin pahimmassa kohdassa kuvaa rikkomassa epämiellyttävällä tavalla henkilön merkitystä, jotta.. Jos ei tahallaan viitata satamassa työskentelevän ihmisen tärkeisiin elementteihin.. joita epäilen, ettei ole. Inhottavampaa yhteyttä satamaan ja miehiinkin tuo liiankin herkästi luo, vaikkei mitään sellaista pohjalla olisi. Ehdottomasti pois tuo viittaus satamassa mä olen/viihdyn/teen töitä. Kaunis nainen ja ilman negatiivista referenssiä huomaamaton kuva sivulta kesken kuvausten. Ei!!
     
  3. Tuojuk

    Tuojuk Well-Known Member

    1 567
    1 576
    113
    Erikoinen, mutta mielenkiintoinen tulkinta.
     
    JPu tykkää tästä.
  4. JPu

    JPu Well-Known Member

    5 433
    187
    63
    L1007837 vnb.jpg <ok, Jukka yritän rautalankaa.. Tuo sataman rakenteisiin liittyvä pollari luo vääriä mielleyhtymiä ja on tarpeeton/kuvaa häiritsevä elementti, jonka voi kuvasta poistaa ihan helposti jälkikäteenkin. Toki olisi parasta kun ei laskisi tuollaisia katsetta nappaavia elementtejä kuvaan, jos niillä ei ole kerron kannalta merkitystä tai oikeastaan pakottavaa tarvetta. Pollari, jota kukaan ei kuvaan kaipaa vie hirveästi huomiota itse kohteelta ja ilman sitä kuva olisi parempi.

    Jos näin?
     
    Viimeksi muokattu: 22 Kesäkuu 2023
    Kona tykkää tästä.