Vs: Nainen ja viini Omasta puolestani en etsinyt ns "vikoja". Kerroin vain mitä kaipaisin tuohon aiheeseen itse lisää. Kenties sekin on "syntiä" ? Annan puheenvuoron inkvisiittoreille mutta en ikinä tule olemaan niiden kanssa samaa kuolemaakin kylmemmän estoista mieltä. Luovun turhasta ja epähedelmällisestä lässyttämisestä nyt ja tässä - olen mielipiteeni sanonut ja sitä ei tarvitse kenenkään arvostaa. Eläköön <SIZE size="4"]ikuisesti</SIZE> viinin ja naisten aiheuttama pyörryttävä intohimo ! - Erska (Himon Pappi)
Vs: Nainen ja viini Kuvapankkeja kolunneena tämä on sitä royalty free -kuvapankin tarjontaa, perustuubaa, jonka yli on jaksettava, jotta löytäisi jotain. Bonus siitä, että mimmi näyttää maistaneen muutakin kuin kuvan marjamehua.
Vs: Nainen ja viini Kuva paranee näköjään vanhetessaan, niin kuin hyvä viinikin Ok otos, malli aavistuksen jäykän oloinen, hiukka vinos hori, viinilasi kaatuu kohta.. Sävyt ok, valo ja tausta käypi hiukan liikaa silmille.. Onneksi mallilla on sininen paita/toppi, piristää muuten väriköyhää kuvaa iloisesti!
Vs: Nainen ja viini Tästähän on nähty muutama vääntö foorumilla ennenkin ;-) Mutta mutta: Just tämmöstä foorumin rahinaa tarkoitin kun heitin tuolla KL MV näyttely ketjuun ajatuksen, että pitäisi liittää kuviin (luetteloon?) lainauksia tästä foorumin rahinasta. Se olis mun mielestä kiva lisä. Mutta pitäisi tietenkin huolellisesti muodostaa tuo kerronta (ehkä fiktiivinen - ei suoria lainauksia?) mutta samassa hengessä vittuiluineen. Siis siten, että myös ulkopuolinen saisi siitä jotain. Helposti olisi kokoelma sisäpiiriläppää sisäpiirille. Ehkä pitäisi kuvaajat esitellä foorumi-persoonina ja luonnehdinta sen mukaan... Tulis tämä Kameralaukku kulma siihen näyttelyyn. Hyvin toteutettuna moinen voisi olla ennennäkemätön ja sangen mielenkiintoinen kokonaisuus!
Vs: Nainen ja viini Mielenkiintoinen ehdotus, mutta vaarana taitaa tosiaan olla sisäänlämpiävyys - saattaa olla vaikea hakemallakaan löytää lausumia, jotka viihdyttäisivät muita kuin lausujaa itseään.
Vs: Nainen ja viini Jukkis peräänkuulutti keskustelua valokuvasta toisessa säikeessä. Voisiko tästä kuvasta viritä sisällöllinen keskustelu? Keskustelua voisi auttaa kuvan ottajan avaus. Ei varmastikaan välttämätöntä, mutta olisi kiva kuulla mihin tarkoitukseen kuva on tarkoitettu.