Vs: Jarmo Hämmentävä värimaailma (näyttää melkein croma key-taustalta) ja sen takia tää onkin aika hyvä. Miehen ilme on hyvä ja antaa luonnetta. Symppis kuva.
Vs: Jarmo Epäilen että värimaailma on aivan luonnollinen,taustan kellastunut parketti kylpee keinovalossa ja salama valaisee kohteen omalla värilämmöllään.Kiva henkilökuva.
Vs: Jarmo Joo, salamallahan tuo varmasti on tullut. Salin loisteputket tms on huomattavasti lämpimämpää valoa. Nousee vaan niin hyvin taustasta että voisi olla cromalla kikkailtu.
Vs: Jarmo Oikeassa olette. Tein version, jossa taustakin oli oikeanvärinen, mutta tämä jotenkin miellytti silmää. Mv-kään ei hullumpi ollut, mutta tämä jotenkin tuntui soveliaammalta tähän aiheeseen. T Jukka
Vs: Jarmo En ole ollenkaan varma että kuvaaja tuninistaa ilmeen, a. Jarmo on kyrpiintynyt työhönsä. b. mene helvettiin kameroinesi?
Vs: Jarmo Itse olisin todennäköisesti onnistunut tössimään valkoisen pilarin ja koripallotelineen kasvamaan ulos kuvattavan päästä. Tässä kohde on sommiteltu mukavasti irti taustasta. Pientä miinusta antaisin lievästä yläperspektiivistä ja rajauksesta joka jättää paljon tyhjää kohteen päälle. Yläperspektiivi ja värilämpötilojen suuri ero tekevät Jarmosta vähän päälle liimatun oloisen. Tilannekuvana tämä on kyllä hauska. Itseironiaa ei kuvattavalta ja kuvaajalta ainakaan puutu.
Vs: Jarmo En oikein pääse kiinni kuvan viestiin. Onko Jarmo jumppaajien valmentaja? Minulle tulee tuntu että kuva kaatuu oikealle kun herra vähän takanojassa. Tausta ja kohde kivasti valossa ja teknisesti ok, mutta sisältö pimennossa eikä aukea vieraalle. Minulle tuli jopa räpsy hieman vaikutelma. Voitko näin jälkeen päin avata miksi Jarmo on kuvassa?
Vs: Jarmo Jarmo on kuvassa, koska itse halusi kuvaan. Kuvalla on tietty tehtävä ja tarkoitus, mutta ei siitä sen enempää. Mukavastihan tämä on herättänyt keskustelua, puolesta ja vastaan. T Jukka
Vs: Jarmo Ömm... jaa, no kuinka vaan. Mä ajattelin lähinnä "kaikenlaiseen sitä raavas mies joutuukin" -tyyppistä ilmettä.
Vs: Jarmo En toki epäillyt julkaisulupaa yms. Tarkoitin vain, että kun kuvan viesti oikein ei auennut meikäläiselle ja kun olit laittanut kuvan julkisesti esille, että oliko jotain mikä avaisi vähän kuvan tarkoitusta. Vahingossa tuskin olit tuolla kuvaamassa salamoiden kanssa ja tarkoitus lienee silläkin että kuva on esillä?
Vs: Jarmo Kaima tekee sarjaa maaseudun tulevaisuuteen mitä kuuluu tulevaisuudessa maaseudulle. ;o) Itseasiassa mä alan tykkäämään näistä kahdesta erimaailman valkotsapaino hökötyksistä. Tää on just sitä mitä tänä päivänä kaikki on, joko salamalla karmeen platkua tai hehkulampun valoa ylhäältäpäin niin että ihan karstan nauloja nousee päästä. Keskitie on kateissa....aina....niin kus tierätte.