Vs: Nainen ja koira Ovela sommittelu ja rajauskin. Itse en olisi leikannut naisen vartaloa, mutta tässä se saattaa toimia, koska koira ikäänkuin vie huomiota pois naisesta ja myös kuvasta ulospäin. Koska koira katsoo kuvan ulkopuolelle. Olen monesti huomannut eläinten (miksei myös naistenkin...) olevan vaikeita ohjattavia kuvaustilanteessa. Pieni ääni tms. olisi saanut koirankin katsomaan kuvaajaa. Nyt enemmänkin jää miettimään mitähän tuo koira katsoo. Kuvan sävyt ovat kauniit. Onko samasta aiheesta vaakarajausta?
Vs: Nainen ja koira Jotain kliffaa tässä on. Toisaalta koiran katse kyllä tarvitsisi mielestäni tilaa mutta ehkä naisen silmät sitten taas tarraa takaisin kuva-alueelle. Hieman se kyllä sekoittaa minua. Tumman ja vaalean vasta-asettelu toimii tässä kuvassa hyvin.
Vs: Nainen ja koira Olisin rajannut 3:4 kuvasuhteelle, ylhäältä vähän pois, ehkä jotain muutakin viilaamista muttei mainittavia.
Vs: Nainen ja koira Kiitos kommenteista, ylhäältä voisi tosiaan nappasta pois. Tämän "studion" huonoja puolia on se ettei siellä ole aina yksin. Tässäkin koira juuri kiinnostui vieressä olevasta huoneesta kuuluvaan ääneen ja 3s. tämän jälkeen karkasi jo penkiltä
Vs: Nainen ja koira Hmm, periaatteessa ideaa mutta jokin mättää... - nainen liikaa? - vääränlainen/näköinen nainen? - nainen väärässä asennossa?; ei mitenkään suhteessa koiran asentoon (ei myötä- eikä jännitteisessä); mihin koira katsoo; nainen ikäänkuin sattumalta kuvassa - mustalla yläosalla ei ole funktiota vai onko? Mutta muuten ok
Vs: Nainen ja koira Sävytyksessä vähemmän lämmintä ja enempi sinistä - antaisi sairaamman tunnelman. Tuo koira tuo kuvaan Tarrantinoa ja antaa siniselle paremmat perusteet. Mutta selkeää näyttelyainestahan tämä.