Latasin juuri päivityksen CS6:een. Ilmoittaa, ettei voi avata Nikonin D800:n NEFiä. Outoa. Mitä tehdä? kapa
Vs: CS6 ei avaa D800 NEFiä Päivitä ACR uudempaan - http://www.adobe.com/support/downloads/detail.jsp?ftpID=5391
Vs: CS6 ei avaa D800 NEFiä Niinpä niin. Kuvittelin, että kun ostaa päivityksen, niin se toimii ilman uusintapäivityksiä. kapa
Vs: CS6 ei avaa D800 NEFiä Uusia kameroita tulee viikottain markkinoille. Etukäteen ei niitten tiedostomuodoille voi tehdä ohjelmia - ilmeisesti valmistajat eivät anna riittävästi tietoja muille yrityksille.
Vs: CS6 ei avaa D800 NEFiä Voisivat laittaa meille tyhmille mukaan vaikka monisteen, jossa ilmoitetaan, mistä löytyy päivitys uudemmille, ja mitä ne ovat. kapa
Vs: CS6 ei avaa D800 NEFiä Adobelta. 254,61 e alveineen. Tilasin illalla myöhään. Oli parin päivän päästä kotiovella. kapa
Vs: CS6 ei avaa D800 NEFiä Kerroitko myyjälle, että tarvitset D800-tuen? EDIT: mulla ei ole CS6:sta, mutta ainakin CS5:ssa (muistaakseni myös edellisissä versioissa) toimii: Help > Updates... joka tarkistaa onko päivityksiä saatavana ja jos on niin sitten vaan valitaan mitkä päivitykset imutetetaan/asennetaan.
Vs: CS6 ei avaa D800 NEFiä Olen, monia, mm. verkkokauppa.com:sta, Adobelta, Amazonilta, Microsoftilta ja monilta pienemmiltä toimijoilta. En siis oikeasti tilannut CS6:sta D800:lle, kun minulla ei ole D800:sta. Kuvan tarkoitus on havainnollistaa mvuorelle miten tilauksen voisi tehdä.
Vs: CS6 ei avaa D800 NEFiä Minulla oli CS5, mutta siihen ei saanut päivitystä ACR:ään, joka olisi tukenut D800. Ostin tuon päivityksen CR6:een, jolloin kuvittelin, että siinä olisi tuo tuki valmiina. Siksi ihmettelin. Vaati kuitenkin sen ACR-päivityksen. kapa
Vs: CS6 ei avaa D800 NEFiä Olen joskus onnistunut kiertämään vastaavaa ongelmaa lataamalla viimeisimmän version Adoben DNG-konvertterista, joka on tunnistanut uuden kameran RAW-formaatin ja vääntänyt siitä DNG:tä. Sitten vanhempikin photari/acr on suostunut lukemaan DNG-kuvatiedostoja.
Vs: CS6 ei avaa D800 NEFiä Tai halvennusta ostamalla tuoreen Lightroomin ja avaamalla sen acr:llä kuvat Photariin ;-)
Vs: CS6 ei avaa D800 NEFiä Ei taida onnistua (en tosin ole kokeillut) mutta Adobe sanoo: "Support for the following cameras is included in Camera Raw 7 and Lightroom 4. Camera Raw 7 is not compatible with Photoshop CS5." Tuota kai kutsutaan bisnekseksi...
Vs: CS6 ei avaa D800 NEFiä En nyt mene täyttämään konettani ja tyhjentämään kukkaroani Lightroomilla. Olen tottunut käyttämään Photaria. Minulla on Nikonin NX2, jossa voin avata kuvan ja säätää, on myös DNG-konvertteri, joka on huomattavasti halvempi ratkaisu, kuin valoisan huoneeen osto. Nyt on myös päivitetty ACR, joten minun osaltani asiat ovat enemmän kuin kohdallaan. kapa
Vs: CS6 ei avaa D800 NEFiä Löysitkin jo, mutta jos joku muu etsii: Adobe software and product updates
Vs: CS6 ei avaa D800 NEFiä Mutta eiks tää ehdottamani photarin helpin kautta nyt kuitenkin ole "helpompi" tapa: