Vs: Kuumia juoruja! Olisikohan peräti niin iso juttu, että Photarin käyttäjälle olisi nyt Lightroomista jotakin todellista hyötyä. Tuskin sentään.
Vs: Kuumia juoruja! Kun noin ajattelet niin vastaus on: ei ole. Minulla on Adobem pilvisopimus joten uusi ohjelmaversio kuuluu kokonaispakettiin jossa Photari on Lightroomin kylkiäisenä. Täytyy kuitenkin odottaa hetki, että muut löytävät ne pahimmat bugit. Sitten vasta asennan.
Vs: Kuumia juoruja! Minulla on myös se pilvi jossa Lightroom on Photarin kylkiäisenä. Siksi mietinkin josko LR:lle tulisi käyttöä.
Vs: Kuumia juoruja! Minulla myös Photarin pilvi ja asensin LRn, mutta sitten poistin, kun en löytänyt sille mitään käyttöä enkä jaksa enää turhia opetella. Vanhan liiton miehiä. Kapa
Vs: Kuumia juoruja! Opettelun kynnys kasvaa juu, tiedän tunteen. LR on kuitenkin mielestäni loistava jo pelkästään tagaukseen ja arkistointiin. No joku tykkää Bridgestä, minä en ole koskaan ollut sinut sen kanssa, ainakaan valokuvien arkistoinnissa. Mun mielestä LR:n ja fotarin välinen tiedostojen pallottelukin sujuu nykyisellään kivuttomasti, joten siitä on tullut kiinteä osa työnkulkua. Fotaria käyttänyt päivittäin työssä kohta 20 vuotta ja Lightroomista ostin jo ykkösversion. Taisi mennä pari versiota ennen kuin asettui osaksi palettia.
Vs: Kuumia juoruja! Facial Recognition – Quickly find and organize your friends and family. HDR Merge – Combine multiple photos to extend the dynamic range and create a stunning result. Panorama Merge – Stitch together images to create ultra wide viewpoints in deep detail. Click on the Download link to learn more.
Vs: Kuumia juoruja! Perheeni kyllä löydän, mutta sen ja ystävieni saattamiseksi järjestykseen voi tehdä hankaluutta. Kuvani saan edelleen photarilla ja acr:lla hoidettua. Kapa
Vs: Kuumia juoruja! Ei aukea Lightroom CC, kuvake pomppii hetken ja sitten ei mitään tapahdukaan? OSX Yosemite.
Vs: Kuumia juoruja! Sama virheilmoitus minulla, kuin versiossa 5 ja 4. Ei tee tuotteella mitään. Ootellaan ja kattellaan, Aperture pelaa vielä.