Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Poseeraus

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana J.Kimonen, 12 Huhtikuu 2006.

Otin aamulla kun tässä vielä on lomaa ja aikaa, tytöstä muutaman kuvan.Kumpi versio on parempi mustavalkea vai lievästi sepia ,vai ei kumpikaan.

1. JPu

JPu Well-Known Member

5 476
    219
    63
    Sepiasta tykkään enemmän :)

Mukava kuva ja poseeraus muutenkin. En mussuta mistään :)

2. Papu

Papu

789
    0
    0
    Mun mielestä tuo sävy on kellertävä, haaleampi punaruskea (tai jotain siihen suuntaan) olisi parempi. Siis halutun värin näkee silmissään, mutta tarkkaa sävyä on vaikea kertoa :). Kiva pikkutyttömäinen poseeraus.

3. Musta MV parempi. Toi väritetyn väri jotenkin outo vaikka näillä työmaan koneilla ei pitäis väreistä sanoa mitään. Hyvä poseeraus joka tapauksessa. Papukin vaihtanut avatarin parempaan jos sen verran off topikkia sallitaan.

4. "Lievä seepia" :D

Näistä mv-on parempi, mutta kokeileppa sävyttää sillä gradient map työkalulla.. musta se on jees :) Saa noi valkoset läikätkin veke paljon paremmin!

5. Papu

Papu

789
    0
    0
    Joo, huomasin itsekin että pikkukuvana (voisi olla isompi, vai voisiko?) varsinkin näytin ihan mummolta. Mä en vain onnistu missään valokuvissa yleensä, siksi pysynkin mielummin toisella puolella kameraa. Aukeaan laitoin vähän isomman version, jos joku haluaa kurkata.

Sori Kimo tällainen narsistinen viesti :).

6. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Ihanan söpöinen tyttö! Mustavalkoinen näistä ehdottomasti parempi. Ja kiva poseerauskin.

7. poseeraus on hieno. ja kuva on hyvin otettu.
    jälkikäsittelyssä on petraamista.
    itseä mielyttää tulos jonka sain mustavalkosesta
    asettamalla levels 10 / 0.90 / 240
    ja toonaamalla hue / saturation -> colorize 15 / 10 / -5
    kiva malli sulla kimo.

8. kiitos pikkuteemu,eipä mulla juuri muita kuvattavia olekkaan tässä kotosalla,vaimo ei suostu ja tyttö aika vilkas,mutta välillä suostuu kuvaan.

9. pikku teemun antamilla arvoilla säädetty kuva,vastaako teemu sun näytöllä olevaa.

10. JPu

JPu Well-Known Member

5 476
    219
    63
    Parani muuten melkoisesti, vaikka oli hyvä jo alunperin.

Olen nyt käynyt jo monta kertaa katsomassa ja joka kerta olen pitänyt enemmän, tuo poseeraus on jotenkin niin onnistunut :) Kyllä tytöstä kaunis nainen kasvaa, ihan takuulla :)

11. Papu

Papu

789
    0
    0
    Sopiiko Kimo jos laitan oman version esille?

12. mun rukkaama on paljon sepiampi eikä ollenkaan vihreä :eek:. ... mistäköhän johtuu? sävyt on samat.
    EDIT:
    Nyt vastaa ,D
    Mulla kesti melko kauan ennenkuin silmä alkoi tottua että mikä se oikea sävytys on. Että löysin ja opin näkemään sen säyn mitä haen. Märkäprosessipuolella käyty sävytyskurssi auttoi viimeistelemään näkemykseni, eli tuolta perinteisen puolelta mä ainakin joudun ammentamaan...
    ...
    tää on kyllä mahtava kuva.
    tauluksi, oikeisiin kehyksiin, oikeassa kehystämössä ja isolla rahalla.

13. saa toki laittaa hyvän maun puitteissa.

14. Akinaj

Akinaj

23
    0
    0
    Valloittava tyttö, näpsäkkä kuva! :) Jälkimmäinen mustavalkoinen parempi. Seepiakin miellyttää.