Vs: Näsinjärvi 1 hieman liian paljon häiritsevää joka puolella. 2 on hieno, jännitteinen ja mielenkiintoinen 3 kts kohta 2 4 on keskelle sommiteltu ja muutenkin jännitteetön 5 etualan kivet ja kuvan syvyys tekevät kuvasta uhkaavan ja parhaiten nimeä kuvaavan. Poistaisin kuvat 1 ja 4, jolloin tämä olisi paljon vahvempi sarja. Sitten voisi vielä poistaa joko 2 tai 3, koska ovat samasta kohteesta. Mutta hieno osoitus siitä,että kelillä kuin kelillä voi ottaa mielenkiintoisia kuvia, kun on mieli avoinna ja ennakkoluuloton. T Jukka EDIT: poistaisin vielä kuvan nro 3. 2 ja viisi ovat vahvimmat. T Jukka
Vs: Näsinjärvi Minä sanon: Tuhotkaa kaikki valokuvat, varsinkin omanne. Antakaa palaa. Suunsoittajat. Vauhtia !
Vs: Näsinjärvi Hyvä juttu. Tosin nyt me emme edes tiedä, mistä tuo henkilö, joka oli mielestäsi auktoriteetti, ei pitänyt. Saatat yllättyä, mutta joku muu voisi olla eri mieltä. Esimerkiksi meillä Tampereella on Näsijärvi ja siksi väestöllä saattaa olla kykyä pohtia siihen liittyviä asioita paremmin kuin jossain muualla. Jos et ole aikaisemmin kuullut: lähetteihin kuviin kajoaminen on isoimpia virheitä, mitä ihminen tekee tällaisilla foorumeilla. Sen toki pitäisi olla sanomattakin selvää.
Vs: Näsinjärvi Nonnih! Kuinka ollakaan, nämä kolmehan ovat huomattavasti mielenkiintoisempia. Kuvat ovat täynnä mielenkiintoisia detaljeja historiallisesta Näsijärvestä, esimerkiksi: Ekassa, kaksi näsigaattoria jahtaamassa poloista tohlopinkäärmettä. Kolmannessa, vedenpaisumuksen jäljiltä vedestä pilkottava muinainen punaisten barrikaadien perustuskivi.
Vs: Näsinjärvi Mua vaan nää nimimerkin takaa annetut kommentit ei niin vaikuta. Jos kirjoittaisi omalla nimellä, ottaisi sen enemmän tosissaan. T Jukka
Vs: Näsinjärvi Nyt on ilmeisesti Jukkiksella trendiä tämä nimimerkkiin takertuminen. Aika monta sataa viestiä olet kuitenkin jaksanut olla vastavuoroisessa suhteessa nimimerkkien kanssa, ilmeisesti on planeettojen asento sellainen ja pyöräkin on taas keksitty. Jos sulle tuottaa yletöntä tuskaa ottaa vakavasti nimimerkillä kirjoittelijat, niin älä sitten reagoi heidän kirjoituksiinsa millään tavoin. Jankutustoisto on tosin tavaramerkkisi, joten jatkossakin saan varmaan kuulla näitä nimimerkkiteilauksia, harrastuksensa kullakin. Ja jos kuvittelet (tai joku muu), että nimimerkki suojaa ja piilottaa minut jotenkin rikosoikeudellisesti tai muullakaan tavoin, niin erehdyt kyllä (IP:t). Lopuksi, perusta oma foorumi tai keskustele ainoastaan sellaisilla foorumeilla, jossa vaaditaan oman nimen käyttö. Täällä joudut jatkossakin sietämään nimimerkkien kommentteja, sori. p.s.Sun suhtautuminen mun kirjoituksiin on mulle täysin yhdentekevää. Jos kuvittelet, että sen takia jotenkin jatkossa välttäisin kirjoittelua, niin, noh, kuvittele toki
Vs: Näsinjärvi Noniin lopetetaanpas se kinastelu, tässä vielä yksi kuva tältä päivältä pyhäjärven puolelta.