Vs: Laajahkoa läheltä Kuvassa on vahva -- teknisesti ilmaisten -- ihan känninen fiilis, jossa reunat ovat hieman sumussa, mutta sitten kun skarppaa, vastapäätä kirkastuukin se tyyppi, jonka kanssa piti vaihtaa muutama sana siitä yhdestä asiasta, joka unohtui juuri nyt. Foto-klassisistit kehuisivat kuvassa vastapäisen henkilön ja taulussa olevan miehen käsivarsien asentojen samankaltaisuutta. Joitakin huvittaisi kulttuurinen ristiriita siinä, että taulussa on jotain roomalaista kulttuuria ja AnselA:lla on päässään fetsi. Modernisteja kiehtoisivat kuvan esteettisten dynaamisten piirteiden (terävyysalue, kallistus) suhde kaiken kiinnipitämiseen keskushenkilön kautta. Postmoderni tulkitsija miettisi, miten kuvassa on rikottu traditiota, kun kahden kolmesta katseiden kautta varsinainen asia on jossain muualla ja vain kuvaamiseen liittyvä sosiaalinen sopimus pitää juuri sen kuvan kasassa. Kaikkiaan selvästikin hyvin mielenkiintoinen baarikuva.
Vs: Laajahkoa läheltä Tykkään kovasti. Tarinallinen kuva, oli promilleja tai ei. Onnistunut baarikuva ja hyvää analyysia mvuorelta.
Vs: Laajahkoa läheltä Hauska rimmaus maalauksen kanssa. Laajis vääristää järkyttävästi AnselA:n lärviä.
Vs: Laajahkoa läheltä Tykkään. Miten on saatu aikaan, että juomat kahdessa tuopissa ovat vinossa samalla lailla?
Vs: Laajahkoa läheltä Loistava kuva jossa jopa luonnon lait on saaneet kyytiä, mvuoren filosofinen selvitys on hyvä pari tälle kuvalle.