Vs: Näkymä arvaisin, että Kuusamossa? On kyllä varsin tyylikäs, mutta aineki mun näytössä noissa kuusissa jotenki ylisaturoituu tuo vihreä. Mun näyttö on kyllä roska, joten vika voi olla täällä päässä. Edit: mäntyjä ne taitaa olla kuitenkin.
Vs: Näkymä Hieno. Mutta.... nuo saturoituneet ja terävät kuuset edessä, asetelmallisesti eivät oikein pääaihe vs. blurrautunut tunturimaisema takana, ei oikein tasapainossa syvyyssuunnassa, vai miten sen nyt sanoisi.
Vs: Näkymä Kuusamo on hyvä asia. Kuusamosta on monta hyvää viehettä - kuten esim. räsänen (tuttu teeveen viihteellisestä homoilta-erotkaa kirkosta-showsta ?), proffa ... - Kalastaja Enska Piinkova ________________________________________________________________ Mäntyjen punaiset pikkuiset pipunat muodostavat vastavärin niitä ympäröivälle vihreälle. Siksi niin hurjat "tapahtumat" männyissä. Joskus joutuu vähentämään saturaatioita etteivät näyttäisi kuvat liian "toritaiteelta" väreineen". Usein näkee luonnossa sellaista, minä pelkurimpi kuvakäsittelijä vain muutta oikopäätä mustavalkoiseksi. Ihmiset pelkäävät värejä. Minä en pelkää. - Erska edit : lisätty muutama sana.