Vs: N2O Ilokaasusta voi ilmeisesti saada pahojakin trippejä? Tää on hieno sarja, en vain osaa mitään tämän fiksumpaa sanoa. Jokaista kuvaa jäi tuijottamaan vähän pidemmäksikin aikaa... Tuon värillisen "sisäänheittokuvan" pohjalta mulle tuli muuten alkuun fiilis, että tää olis joku influenssakuvasarja tms.
Vs: N2O Häpeakseni myönnän huomanneeni -vasta sittemmin ja kommentointini jälestä- nuo kaikki muut kuvat... se olikin enemmän kuin vain yhden ämpärin plastiikkitrippi; se olikin enemmän ja vielä parempaa, vieläkin huikeampaa. Pyydän anteeksi kankkuista huolimattomuuttani. Ja lopuksi vielä ylistyksen yksioikoinen sana: Hienoa. - Eero Edit: Muut -sanassa oli perässä jostain syystä aa -kirjain. Mä otin sen pois. Terveisin, Erska.
Vs: N2O *levy on jäännyt päälle* ...helvetin hienoa settiä isäntä tekee.... ...helvetin hienoa settiä isäntä tekee....
Vs: N2O Kiitän huomiosta. Mutta ei tuo valokuvaus ja kuvankäsittelykään niin helppoa ole. Tässä poistun aiotulta marjaretkeltä, josta siis tulikin kuvausretki, tyhjin käsin ja kumisaappaat täynnä mutavelliä suo-ojaan putoamisesta. Kuvan jälkeen astuin vielä ampiaispesään ja sain ottaa juoksuharjoituksenkin.
Vs: N2O hahaa, minäpä voitin juuri taistelun vadelmapuskassa herkuista. isot lentävät hävittäjälaivueet hävisivät. tunnen oloni hurjan rohkeaksi!
Vs: N2O Sisäänheittokuva jää kyllä huomattavasti tuosta raportista, vaikkei sekään huono ole. Naureskelin pitkin päivää töissä tuolle raportille. Mitäköhän naapuri ajatteli... No, pitäköön tunkkinsa.
Vs: N2O Hienoja kuvia. Sinulla on aiemmin ollut "traditionaalisia" monivalotuksia, mutta näissä on asiaa viety pidemmälle ja tulos on kiehtova. Metsä on täynnä monia vaaroja ja hämähäkkeihinkin on saatu uudenlaista ilmettä. Voi olla, että mustavalkoinen ämpärikuva olisi ollut parempi lopetuskuva (tähän päädytään metsän metamorfoosin kautta). Liitokuva on hieman eri sarjaa.
Vs: N2O Minä tykkään eniten tästä värillisestä kuvasta. Juuri värien takia ja täs on jotain mun silmään impressionissimaista näkemystä.
Vs: N2O "Liitokuvaa" itsekin mietin. Idea kuviin lähti liikkeelle tiedostani suoilman sisältämästä ilokaasusta (ja marjojen puutteesta) ja, koska tuon liitelijän ilmentyminen taivaalle sattui sillä hetkellä mielestäni sopivasti tähän, niin annoin olla. Kyseenalainenhan se on siihen nähden, mihin suuntaan kuvat lopullisesti kehittyivät. Ps. Pitihän se haikukin jonnekin saada.
Vs: N2O Vapautuuko suolta tosiaan typen oksideja? Olen ollut siinä uskossa että enempi metaania? No, se kemiasta. Mutta kuvat olivat ihan sairaan hienoja, ihailen suuresti.