Tamron 19-35mm Nikon fx Tästä kameralaukkuun objektiivi jota uskaltaa kuljetella mukana. Sopii täyteen kennoon, tarvitsee tarkentaakseen moottorin rungosta. Vaikka videointiin, tässähän on himmenninrengas. Otettuja kuvia (Nikon D600 rungolla): Hintapyyntö 75€, tarjoa! Vanha sotaratsu Nikkor AF 35-70mm f/2.8D Tästä ei ole pakko päästä mitenkään tulenpalavasti eroon, täyttää juuri sopivasti tuon tarpeen. Mutta hei, jos tarvitsee joku niin tarjoaa. Heitetään hintatoivomus 199€. Alle ebayn pyynnin siis, ellei lasketa täysiä ruopioita. Tarkennus lonksuu. Häiritsevästi? Se riippuu kuvaajasta. Ajaa asiansa hyvin, skarppi peruszoom joka on mukavan kevyt ja hauska käyttää. MYYTY 040 739 2098, sähköposti on nimimerkkini gmail . com
Vs: Tamron 19-35mm f/3.5-4.5 (Nikon FX) ja Nikkor 35-70mm f/2.8 D Up. Tästä mainioita kavereita! Hintoja tarkistettu, yhteiskaupalla 320€ molemmat yhteensä + toimituskulut. Tarjoa toki, jos tuntuu että hinnat eivät ole perusteltuja!
Vs: Tamron 19-35mm f/3.5-4.5 (Nikon FX) ja Nikkor 35-70mm f/2.8 D Ja hintoja sorvattu markkinoiden mukaan, tuosta Nikonista en mielellään kauhean halvalla luovu, koska kuitenkin käyttöarvoa sillä on enemmän kuin rahantarvetta tällä hetkellä. Mutta tästä pohjahintaan!
Vs: Tamron 19-35mm f/3.5-4.5 (Nikon FX) ja Nikkor 35-70mm f/2.8 D Up! Ei satele tarjouksia tai vaihtoehdotuksia. Tosin vaihdoista kiinnostaisi vain Nikkor AF-S 50mm f/1.4G tai f/1.2. Älä tarjoa d-versiota, se mulla on ollutkin.
Vs: Tamron 19-35mm f/3.5-4.5 (Nikon FX) ja Nikkor 35-70mm f/2.8 D Ja vielä viime hetken kalastelu. Menossa Nikkor kaupaksi, mutta jos vain vielä saa paremman tarjouksen (eli tuon 199€) niin olisin oikein iloinen. Tamroninkin hintaa tiputettu, nyt lähtee oikein kelvolliseen hintaan. Siitä vaikka heräteostokseksi!
Vs: Tamron 19-35mm f/3.5-4.5 (Nikon FX) HUIPPUHINTAAN! UP. Maininnan arvoinen seikka: Olen itse käyttänyt Lightroomissa Canon EF 16-35mm f/2.8L objektiivin korjausprofiilia ja yllättävän hyvin ottaa vääristymät. Testaus on tosin suoritettu ihan vaan laattaseinää kuvaamalla, mutta kun sopivan aidoksi vetää pullistumat pois, niin olen antanut tuon korjata sen automaagisesti.