Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

MYYTY MYYTY

Keskustelu osiossa 'Myydään' , aloittajana pekkapee, 18 Helmikuu 2013.

    KAIKMÄN!
     
  1. Vs: Myydään Nikonia. Runko + Linssejä...

    UP!
     
  2. Vs: Myydään Nikonia. Runko + Linssejä...

    Erikois tarjous. Kaikille kohteille ilmaiset toimituskulut. VAIN TÄMÄN VIIKON! 4-10.02
     
  3. Vs: Myydään Nikonia. Runko + Linssejä...

    Hintoja alas ja ilmotusta ylös!
     
  4. Vs: Myydään Nikonia. Runko + Linssejä...

    tarjoan Tamron 10-24mm linssistä 180e.
     
  5. m1xer

    m1xer

    359
    0
    0
  6. Vs: Myydään Nikonia. Runko + Linssejä...

    Mitähän lie kommenttisi mahta tarkoittaa. Lasien laatu aivan eri tasoa ja nikonissa on kuvanvakain ja polttoväli aivan eri.

    Mutta vehkeet ois vieläkin kaupan ja hinnat on kyllä alhaiset. Tamronin laajis kaupasta hintaan 499€ mutta itse myyn vähintäänkin yhtähyväkuntoista erittäin edullisesti.

    EDIT: juu nyt hoksasinkin mitä ajoit takaa. Saat tuon tuohon 50€ puotan sen verran.
     
  7. Vs: Myydään Nikonia. Runko + Linssejä...

    Toinen tamroni meni mutta laajis on vielä kaupan. Mukana tulee vielä UV-Filtteri!
     
  8. Vs: Myydään Nikonia. Runko + Linssejä...

    Linssit menny. Runko ja jalusta jäljellä! Hinta aleni myös hieman. Saa tarjota näistä on tarkoitus päästä eroon!
     
  9. ouzi

    ouzi

    16
    0
    0
    Vs: Myydään Nikonia. Runko + Linssejä...

    mulla ois bubjetti 350e siihen pitäs tulla kamera ja linssi mutta et sinä varmaan 200-250e alenna tota runkoa tai jos jätät jalustan pois  vaikka halpaa on nytkin mutta ei tarpeeks halpaa mun budjetille
     
  10. Vs: Myydään Nikonia. Runko + Linssejä...

    tehdään sillalailla että kun tuo jo jonkun aikaa on ollut myynnissä ja hinta on vähä yläkanttiin niin alennetaan hieman. elikkäs 275,- ja jalusta mukaan tai runko + kahva 250,-
     
  11. henso

    henso

    15
    0
    0
    Vs: Myydään Nikonia. Runko + Linssejä...

    Hei,

    laitoin Pekka sinulle sähköpostia, käyppäs kurkkaamassa.

    -Henri