Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

MYYTY MYYTY

Keskustelu osiossa 'Myydään' , aloittajana pnex, 23 Lokakuu 2012.

  1. pnex

    pnex Member

    316
    2
    18
    Nikon D300, laukauksia noin 44000, ostettu 2008. Olen itse alkuperäinen omistaja. Kamera on toiminut moitteetta. Kosmeettista kulumista maalipinnassa kameran pohjassa ja suojakumit otteen kohdalta reunoista irtoamassa. LCD-suojakannessa naarmuja, mutta suoja ollut päällä koko ajan, joten LCD on itse koskematon. Mukana runkotulppa, akku, laturi, johdot, ohjekirja (suomeksi), laatikko. Alkup. käyttämätön hihna, CaptureNX -ohjelmisto.

    Kameran tähyslasi on vaihdettu Nikonin K3:en, eli käsitarkennusta helpottavaan malliin jossa on leikkokuva keskellä mikroprismojen ympäröimänä. Toiminut erinomaisesti. Mukana tulee myös alkuperäinen tähyslasi.


    Nikkor 85/1.8 AF-D, noin 10 vuotta vanha, itse alkuperäinen omistaja. Erittäin siisti, objektiivin kyljessä (muovia) pieniä kosmeettisia naarmuja, mekaniikka toimii erinomaisesti. Lasit erinomaiset, edessä pidetty aina suodinta. Made in Japan. Erinomainen objektiivi, myyn vain koska päivitin uusimpaan AF-S:än. Mukana tulpat ja alkup. metallinen vastis.

    Nikon 75-150/3.5 Series E. En ole alkuperäinen omistaja; ostin pari vuotta sitten kevyeksi matkazoomiksi DX:lle ja toimi siinä roolissa hyvin. Ns. käyttömalli: maalissa paikoitellen pieniä jälkiä, hiusnaarmuja etulinssissä, ilmeisesti sormenjäljen jälkiä takalinssissä, ks. kuvat. En ole huomannut, että vaikuttaisi suorituskykyyn: testasin varta vasten D800:lla ja laatu on hyvä stopattuna ja täydellä aukolla 80-lukumainen. Sen sijaan näiden tyyppivika, eli ajan myötä löystynyt zoom/tarkennusmekanismi tässä on.
     
  2. pnex

    pnex Member

    316
    2
    18
    Vs: Nikonia: D300, 85/1.8 AF-D

    Nosto
     
  3. pnex

    pnex Member

    316
    2
    18
    Vs: Nikonia: D300, 85/1.8 AF-D

    Nosto ja hintojen lasku
     
  4. pnex

    pnex Member

    316
    2
    18
    Vs: Nikonia: D300, 85/1.8 AF-D

    Nosto
     
  5. pnex

    pnex Member

    316
    2
    18
    Vs: Nikon D300 K3 tähyslasilla

    Nosto
     
  6. pnex

    pnex Member

    316
    2
    18
    Vs: Nikon D300 K3 tähyslasilla

    Nosto
     
  7. pnex

    pnex Member

    316
    2
    18
    Vs: Nikon D300 K3 tähyslasilla

    Nosto
     
  8. Mikakaapio

    Mikakaapio Member

    161
    0
    16
    Vs: Nikon D300 K3 tähyslasilla

    onko k3 tähyslasi ostettavissa erikseen soita jr