Myyn helmen pois. Takuu 10kk ja ostettu Suomesta. Kuvattu 167 kuvaa. Täysin virheetön kunto. Kaikki mukana mitä uutenakin. Akku ladattu 1 kerran täyteen. Aivan sama kun kaupasta ostaisit, itseasiassa parempi koska tämän mukana tulee Zagg InvisibleShield näyttösuoja joka ollut pakkauksen avaamisesta asti näytön suojana. HP: MYYTY Sijainti: Espoo. Suosittelen noutoa. Mutta voin myös lähettää. En lähetä postiennakolla, kameran hinta ensin tilille posteineen jonka jälkeen lähetän. Jos tämä ei kä, niin tervetuloa noutamaan. Sony NEX-5N mikrojärjestelmäkamera, runko, musta Minut tavoittaa: tokinashooter (at) gmail.com
Vs: M: Sony NEX-5N runko. Vain 200 kuvattu. Takuu/kuitti on. Sulla sulkeutuu saman tuotteen myynti Huuto.netissä näköjään tänään klo 18:21:18. Voit myydä joko täällä tai huuto.netissä, mutta et yhtä aikaa samaa tuotetta. Esa mode
Vs: M: Sony NEX-5N runko. Vain 200 kuvattu. Takuu/kuitti on. Siltä näyttäisi että sama on joo siellä. Vaan miksi Kameralaukun myynti-ilmoituksen lukijan pitäisi siitä välittää? Siitä tietenkin välitetään jos myyjä lupaa jotain mikä ei toteudu. Ongelma tässä tapauksessa (korkea lähtöhinta huudossa eikä yhtään huutajia) syntyisi vain silloin, jos myyjä sopisi täällä kaupasta ennen kuin on sulkenut kohteensa siellä, ja sillä välin sinne olisi tullut huuto. Huutokaupan voi sulkea milloin vain vaikkei se ehkä ole hyvän tavan mukaista ja silloin on myytävä korkeimmalle huudolle huutonetin sääntöjen mukaan. Pientä riskipeliä sulkemisessa on jos sattuu tulemaan ensimmäinen huuto ihan samaan aikaan hieman ennen kuin huomaa. Kuitenkin huutonetissä näyttää olevan hyvin tavallista että kohteita sulkeutuu ennen aikojaan jos huutoja ei ole tullut.
Vs: M: Sony NEX-5N runko. Vain 200 kuvattu. Takuu/kuitti on. Niin että riittäisikö Kameralaukun sääntöihin kovan kahtiajakaneen väännön jälkeen lisätty "huutonet ilmoitukset kielletty" itsessään meidän foorumin rooliksi asiassa. Toisin sanoen pitääkö meidän vahtia jonkin toisen kauppapaikan asianmukaisesta menosta ja eikö riitä että täällä meillä tapahtuu oikein? Vai ruvetaanko lukemaan lakia kirjaimellisesti, jolloin mode Esa rikkoi sääntöä ilmoittamalla huutonet ilmoituksesta! ;D (Tämä pitäisi olla tuolla kehityskeskustelussa, siinä ketjussa missä puolesta ja vastaan asiasta on. Alunperin sääntö oli muodossa "ei huutonet linkkejä". Se oli mielestäni parempi.) edit. Lisätty virke väliin
Vs: M: Sony NEX-5N runko. Vain 200 kuvattu. Takuu/kuitti on. Olen kyllä samaa mieltä siitä, että käytäntöä tulee tarkentaa.
Vs: M: Sony NEX-5N runko. Vain 200 kuvattu. Takuu/kuitti on. Mistä taikapallosta arvon mode näkee että kyseessä on täsmälleen sama kamera? Jospa minulla onkin 2 samanlaista runkoa.. Joten se siitä.
Vs: M: Sony NEX-5N runko. Vain 200 kuvattu. Takuu/kuitti on. Miksi ei täällä saa myydä sellaista mikä on muuallakin myynnissä?
Vs: M: Sony NEX-5N runko. Vain 200 kuvattu. Takuu/kuitti on. Jos kamera sitten menee kaupaksi täällä, niin se on negapalaute huuto.netissä, jotkut myyjät ei siitä välitä, eikä kaikki ostajatkaan jos positiivisia palautteita on tarpeeksi, mutta jos viilataan, niin Huuto.netin säännöt kieltävät kaksoiskaupat joita noudattamaan myyjä/huudattajan on sitouduttava noudattamaan; siitä saattaa olla seurauksena tunnuksen sulkeminen. Mutta tarkoitus varmaan on, ettei täällä mainosteta huuto.netissä myytäviä tuotteita vaan ne pitää myydä täällä. [edit] olen vaan huomannut kun noita kauppoja oon tehny, että jotka ilmoittelevat myytäviä tuotteitaan useammassa kuin yhdessä paikassa ilmoittelevat niitä melkein kaikkissa mahdollisissa paikoissa keskimäärin 3-5 paikkaa. Mutta niin kuin nyt Tokinalla on myynnissä useampi kappale samoja tavaroita, olis varmaan hyvä laittaa vaikka sarjanumero ja kuva, niin kaikki olis tyytyväisiä. T. Jukka H
Vs: M: Sony NEX-5N runko. Vain 200 kuvattu. Takuu/kuitti on. ??? Mikä on kaksoiskauppa? Kameralaukun huutonet linkkien / ilmoitusten kieltämisen taustoista: http://www.kameralaukku.com/portal/index.php/topic,37505.0.html Myyntiosan säännöissä on: Päivitys 6.7.2011: Yleisön pyynnöstä, EI huuto.net ilmoituksia foorumille. Ja tuossa vielä oma mielipiteeni, (joka on sama edelleen). Olet ensimmäinen joka asiasta mainitsee - ainakin oman lukemani ja muistini mukaan. Ei sellaista kieltoa ole. Toinen asia on, itseäni lainaten, että Jos tekee ja sopii sitovaa kauppaa yhtä aikaa kahteen suuntaan samasta tavarasta, on idiootti. +plus Myyntialueen säännöistä: http://www.kameralaukku.com/portal/index.php/topic,50944.0.html
Vs: M: Sony NEX-5N runko. Vain 200 kuvattu. Takuu/kuitti on. Kameralaukun huutonet linkkien / ilmoitusten kieltämisen taustoista: http://www.kameralaukku.com/portal/index.php/topic,37505.0.html Myyntiosan säännöissä on: Päivitys 6.7.2011: Yleisön pyynnöstä, EI huuto.net ilmoituksia foorumille. Juuri se mitä tarkoitin, ja tiedän kyllä nää säännöt ainakin tältä osin.
Vs: M: Sony NEX-5N runko. Vain 200 kuvattu. Takuu/kuitti on. Jukka H. Myydä, kaupata, tehdä kauppa, ilmoittaa myytävästä - kaikki ovat tai voivat olla vähän erilaisia asioita. Huutonetin sääntöjä en ole tavannut pariin vuoteen joten en tarkkaan tiedä mitä siellä oikein luki tai lukee. Muualla ilmoittelu huudosta ei kuitenkaan ollut Huutonetin säännöissä kielletty, sillä siitähän muistutetaan (muistutettiin?) että ei saa linkkejä laittaa sellaisiin paikkoihin netissä missä niitten laittaminen ei ole sallittu. Kaksoiskauppa oli kuitenkin uusi termi minulle josta ei oikein arvaa sellaisenaan selkoa. Sellaista en muista siellä käytetyn. Kokonaisuutena se säännöt eivät ole olleet mitenkään selkokieliset, vaan ovat vaatineet kaiken lukemista ajatuksen kanssa sekä tulkintaa.
Vs: M: Sony NEX-5N runko. Vain 200 kuvattu. Takuu/kuitti on. Säännöissä ei tosta asiasta mainita mitään joten sun näkemyksesi idiotismista on vain yhden idi...henkilön näkemys eikä minusta tohon näkemykseen tartte lähteä laisinkaan. Olen itse kaupannut vain täällä. Mutta kyllä mä sallin ja kestän sen vaikka tuote on monessakin paikassa myynnissä. Myyjällä on aina oikeus päättää...enpäs myykkään tai muutan hintoija ja muita mahdollisuuksia tehdä kaupalle mitä vaan. Se on selvää että ei sellasen tartte montaa kertaa myydä.
Vs: M: Sony NEX-5N runko. Vain 200 kuvattu. Takuu/kuitti on. Vaikka tämä olisikin idi..henkilön muovaama lause, en tajua miten siitä voi olla eri mieltä: "Jos tekee ja sopii sitovaa kauppaa yhtä aikaa kahteen suuntaan samasta tavarasta, on idiootti." Aivan kuin sekoittaisit kaupanteon ja ilmoittelun? En käsnää. Taitaa nimittelijäksi ryhtynyt olla nyt ihan ite se! Nii! (Mutta tämä jää tältä erää tähän osaltani. Tai panen vielä linkin paikkaan, mitä monet täälläkin näyttävät käyttävän. Ilmoita ilmaiseksi. www.nettivuori.com )
Vs: M: Sony NEX-5N runko. Vain 200 kuvattu. Takuu/kuitti on. Lupaatko? ...siis niinku ihan varmasti?? Jos näin on niin kiitos siitä. Johan tässä taas yhden myyntiketjun sotkitte, vaikka näkisin että epäselvyyksien ratkominen kuuluu niille joilla on siihen valta ja voima. Jos on jotain kysyttävää, niin kysykää jumaliste modeilta yksäreillä ja tehkää sinne vaikka seitsemänsivuinen kirjallinen esitys/valitus/parannusehdotus/itkuvirsi ...ja ehdottomat vaatimukset siitä mitä täällä saa/ei saa tehdä. Eiköhän modet sitten tee asialle jotain, jos katsovat aiheelliseksi. Täällä sentään on modet.
Vs: M: Sony NEX-5N runko. Vain 200 kuvattu. Takuu/kuitti on. Oho! Jopas taas eräillä lähti lapasesta. Jokin toinen paikka olisi keksittävä erimielisyyksien purkamiselle ja ratkomiselle kuin toisten myynti threadi. Hätistätte oikeasti kauppaa tekevät pois myyntikohteista. Ilmaisia nostoja kuitenkin tuli mukavasti. Mielestäni mikään mahti Maailmassa ei voi toteen näyttää että jokin täällä myynissä oleva olisi myös toisaalla myynissä ellei myyjä itse tuota tietoa esille tuo. Esim linkittämällä tämän kohteen huutoon ja/tai toisinpäin. Tuo ei huuto.net kohteita kielto koskenee juuri sitä että myyntikohteessaan myyjä selvästi antaa ostajaehdokkaiden ymmärtää että sama tuote on myös huudossa myynissä. Näin saaden lisäarvoa ja mainosta huuto.net kohteelleen tämän verkkosivun avulla ja/tai toisinpäin. Minä en ole näin tehnyt, ja vastasinkin jo modelle. Itse "mode" tuon sammakon päästi suustaan ja periaatteessa rikkoi palstan sääntöjä tai ainakin tapansa mukaan kompuroi niissä. Voisihan noita sääntöjä hieroa vaikka Maailman tappiin asti ja aina löytyisi joku reikä tai nipinän aihe. Joku asia on toisen mielestä väärin ja toisen mielestä taas aivan oikein. Se vääntö ei lopu ikinä. Samaan hengenvetoon pudotetaan hintaa: MYYTY
Vs: M: Sony NEX-5N runko. Vain 200 kuvattu. Takuu/kuitti on. Edit. Kävin tuossa vielä lukasemassa noi huuto.netin säännöt ja oikeassa olit. Siellä on muutettu ohjeita ja varmaan osittain kun siellä on nykyään myös yritys myyjiä. Olen ollut siellä melkein alusta saakka 2000 luvun alkupuolelta, enkä myöskään noita sääntöjä jatkuvasti lue. Nyt siellä lukeekin: Ilmoittaessaan tuotteen myytäväksi käyttäjä sitoutuu siihen, että hänellä on kyseinen tuote hallussaan myyntiajan päättyessä ja että hän myy sen korkeimman tarjouksen tekijälle, mikäli hintavaraus on saavutettu tai sellaista ei ole määritetty.
Vs: M: Sony NEX-5N runko. Vain 167 ruutua kuvattu. Takuu/kuitti on. VAIN 430€ Laskin hintaa reilulla kädellä. Nyt: MYYTY