Hyväkuntoinen yksilö. Ei tarkennusongelmia. Mukaan vvs, tulpat molempiin päihin ja Hoya uv suodin. Sijaitsee Helsingissä. Kulkee postilla. Hp: 170e
Vs: M: Sigma 28-70 f2.8 EX DG D (Nikon) Onko linssistä mahdollista saada kuvia? Voisit laittaa tähän tai sähköpostilla j piste heynonen ät gmail piste com. Onko linssissä mitään vikaa, josta pitäisi olla tietoinen? Miten vanha linssi kyseessä, tarkennusmoottori vissiin löytyy? EDIT: Ilmeisesti tarkennusmoottoria ei ole, kun ei HSM:ää ole mainittu otsikossakaan.
Vs: Myyty No *ttu taas näitä pällejä poistamassa tiedot. Mitä ihmeen salaista noissakin oli että piti poistaa, hä?
Vs: Myyty Et sä enää myytyä pysty ostamaan, joten et tee tiedolla mitään. Turhaan haukut kun itse olet vain niin utelias että kihisee mielessäsi.
Vs: Myyty Ei, en tiedä. Hyviä perusteluita on ollut mm "kto":lla ja muilla asiasta, sinulta ei ole ollut kuin nillitystä samasta asiasta.
Vs: Myyty Näin on. Tiedot olisi hyvä jättää, hyviä perusteluita asiasta on myös tietojen jättämisen kannalta olevilla. Parempia.
Vs: Myyty Vaikuttaa siltä kuin vain (ilmeisesti alkuperäinen) otsikko M: Sigma 28-70 f2.8 EX DG D (Nikon) olisi muutettu. Tämä suhteessa kaikkeen puutteellisuuteen ilmoituksissa ja myydään-osaston käytössä on aika pientä. Itse olen luovuttanut (lakannut ärsyyntymästä) nostosta silloin kun ainoa syy sille on ilmoittaa "myyty". Epäkohta se kuitenkin on.