Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

MYYTY Myyty

Keskustelu osiossa 'Myydään' , aloittajana guici, 4 Toukokuu 2012.

1. guici

guici

20
    0
    0
    Hyväkuntoinen yksilö. Ei tarkennusongelmia. Mukaan vvs, tulpat molempiin päihin ja Hoya uv suodin.

Sijaitsee Helsingissä. Kulkee postilla.

Hp: 170e

2. Kenzy

Kenzy

49
    0
    0
    Vs: M: Sigma 28-70 f2.8 EX DG D (Nikon)

Onko linssistä mahdollista saada kuvia? Voisit laittaa tähän tai sähköpostilla j piste heynonen ät gmail piste com. Onko linssissä mitään vikaa, josta pitäisi olla tietoinen?

Miten vanha linssi kyseessä, tarkennusmoottori vissiin löytyy?

EDIT: Ilmeisesti tarkennusmoottoria ei ole, kun ei HSM:ää ole mainittu otsikossakaan.

3. Vs: Myyty

Mun moka..

Edit. Privana yritin tavoitella.

4. jhalmu

jhalmu Active Member

8 551
    3
    38
    Vs: Myyty

No *ttu taas näitä pällejä poistamassa tiedot. Mitä ihmeen salaista noissakin oli että piti poistaa, hä?

5. Vs: Myyty

Et sä enää myytyä pysty ostamaan, joten et tee tiedolla mitään. Turhaan haukut kun itse olet vain niin utelias että kihisee mielessäsi.

6. jhalmu

jhalmu Active Member

8 551
    3
    38

Tiedät hyvin, että tuosta ei ole kyse.

7. Vs: Myyty

Ei, en tiedä. Hyviä perusteluita on ollut mm "kto":lla ja muilla asiasta, sinulta ei ole ollut kuin nillitystä samasta asiasta.

8. jhalmu

jhalmu Active Member

8 551
    3
    38

Näin on. Tiedot olisi hyvä jättää, hyviä perusteluita asiasta on myös tietojen jättämisen kannalta olevilla. Parempia.

9. Mirrored

Mirrored Well-Known Member

23 779
    749
    113

Vaikuttaa siltä kuin vain (ilmeisesti alkuperäinen) otsikko M: Sigma 28-70 f2.8 EX DG D (Nikon) olisi muutettu.  Tämä suhteessa kaikkeen puutteellisuuteen ilmoituksissa ja myydään-osaston käytössä on aika pientä.  Itse olen luovuttanut (lakannut ärsyyntymästä) nostosta silloin kun ainoa syy sille on ilmoittaa "myyty".  Epäkohta se kuitenkin on.