Vs: Congo-Yamasaki 180 mm 4,5 Copal 3 sulkimella tarjous!! 210 e Ennustus: Tämän myytyään, aika pian, Kimo etsii toimivaa Copal 3 suljinta. On kuitenkin aika lailla normaaliobjektiivi, mutta mikäpä siinä, en väitä varsinaisesti vastaan. Kuitenkin itse katsoisin että hyvä vaihtoehto normaaliobjektiiviksi laajakulman ohelle yleiskäyttöön.
Vs: Congo-Yamasaki 180 mm 4,5 Copal 3 sulkimella tarjous!! 210 e Olet oikeassa että on normaali,itse otin tällä jopa 8x10 potretin joten toimii varmasti puoli ja koko vartalo kuvissa.Tässä kuva 8x10 http://www.kameralaukku.com/portal/index.php?action=dlattach;topic=66678.0;attach=113439;image Kuvattu täydellä aukolla,mutta valotusaika oli 1 sek eli ei anna parasta kuvaa lasista. Tänään jos ei mene ,irroitan lasin kehyksistä ja istutan 150mm G-Claronin tuohon obiskan runkoon jollain patentilla. kimo
Vs: Congo-Yamasaki 180 mm 4,5 Copal 3 sulkimella tarjous!! 210 e Huono ennustus,minulla on melkein mint copal 3 suljin paketissa kotona ja toisekseen,congon mukana tuleva suljin on prima tavaraa vailla pienintäkään vikaa.Hyvä yritys kuitenkin kimo
Vs: Congo-Yamasaki 180 mm 4,5 lähti modifointiin myynti ohi Modifiointiin? Et kertoisi lisää? edit. ei kun joo, kerrothan tämän: " irroitan lasin kehyksistä ja istutan 150mm G-Claronin tuohon obiskan runkoon jollain patentilla " Mutta miksi? Rikot Congon, ja tulokseksi saat jotakin... outoa? Sikaflex rules? Mutta siis painotus kysymyksessä miksi. Mihin G-Claronin runko on kadonnut? ??? Laajakulma joo.
Vs: Congo-Yamasaki 180 mm 4,5 lähti modifointiin myynti ohi Sanotaanko että olen aika hyvin perillä mitä olen tekemässä,arvailut ja veikkailut on ohi tällä kertaa. Sikaflexista puheenollen että yhtä paljon valokuva osaa valita kuin ahven rapalan tai kotona tehdyn tasapainopilkin välillä Tietenkin jos myydä meinaat niin paksu massa etulaudassa vie viimeisetkin ostajatG-claron ei ole ollut sulkimessa vaan laudassa hattupelillä ja tekee helkatin siistiä jälkeä,piirto ei siinäkään riitä kuin jonnekin 3 m tarkennukseen ilman vinjenttiä. Congo ei säry mihinkään, mutta en ala avautumaan siitä sen enempää.