Eli siistikuntoinen vähän kuvattu (n.2000-2500 ruutua) Canon 5D, takuuta jäljellä kevääseen, tarkennan kunhan löydän lappusen. Sijaitsee Helzingisä, ja hinta kohtuulliset 1300,- Mukaan laturi, kolme akkua ja etutulppa, muistikortit saa ostaja hankkia itse, saattaa toisaalta löytyä joku 500mb kortti jos kelpaa. Kamera siisti kuin sika pienenä. Rahoilla ostan sitten itselleni tietokoneen, kun tällä nykyisellä koneella alkaa olla ruuhkaa ja itse ei meinaa päästä koneelle, vaikka tämänkin olen maksanut omilla rahoilla, niin ilmeisesti täytyy ostaa vielä yksi ja sijoittaa se sellaiseen paikkaa jonne ei kakaroilla/vaimolla ole pääsyä. Jos johonkin kysymykseen ei tässä sepustuksessa tullut vastausta, niin pidätän oikeuden olla vastaamatta tai satan jopa vastata. Ostaja huolehtii mahdollisista postikuluista. Kuvi kamerasta ei ole, mutta voin yrittää räpsiä digipokkarilla kohinaisia kuvia tuotteesta, mutta parhaiten kuvan kamerasta näkee, kun raahaa itsensä paikan päälle, niin ei tarvitse arvailla kuntoa.