Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

MYYTY Myyty Nikon 70-210mm/4.0 series E

Keskustelu osiossa 'Myydään' , aloittajana mingus, 9 Syyskuu 2017.

1. mingus

mingus Member

107
    0
    16
    Puhdas ja siisti, toimii moitteettomasti. Mukaan tulpat molempiin päihin.
    Yksit.viest.

2. Mirrored

Mirrored Well-Known Member

23 779
    749
    113
    Postisi näyttää olevan lähetetty 9.9. klo 23:59. Kuinka on mahdollista että se on samalla minuutilla myyty? Eilen tätä jo illalla ihmettelin että tulee uusi ilmoitus jossa on myyty tuote.

(myyty = sold) (Did you mean it for sell?) (Do you speak finnish well?)

Katsoin että myynti-ilmoituksissasi on aiemminkin samanlaisia heti suoraan myydyksi merkittyjä. https://kameralaukku.com/viewtopic.php?f=9&t=122957&p=845342#p845342 Tai sitten muokkauksesta ei ole jäänyt merkintää?

edit. Onkohan tää foorumin softa taas sekoilemassa oikein kunnolla. Äsken vielä näin merkinnän että mingus on "tönäissyt" viestiänsä samalla minuutilla kuin viestinsä lähetyshetki on. Nyt se merkintä on kadonnut näkyvistä.

3. mingus

mingus Member

107
    0
    16
    Ilmoitus on ollut viikon verran ja eilen illalla laitoin myydyksi. Jotain "häikkää softassa" tai sitten
    itse tein jotain väärin.

4. mingus

mingus Member

107
    0
    16
    Taisin myös "tönäistä" vahingossa viestiä.

5. Mirrored

Mirrored Well-Known Member

23 779
    749
    113
    En muuten yhtään tajua, mitä tönäisy tarkoittaa ja mistä syystä tönäisyjä on ajoittain täällä näkynyt, eikä kukaan mulle vastannut kun siitä kerran kysyin tuolla omassa aihealueessa.

Vaan jos kerran tämä on ollut jo viikon, foorumin softa on totisesti sekaisin ja siis totaalisen epäluotettava. Liitteessä näkee mitä viestin lähetyspäiväksi ainakin minulle kertoo. (Eilisillan 21 tuntia sitten).

Liitetyt tiedostot: