Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

FOR SALE M: Sigma 150-600mm F5-6.3 DG OS HSM | C (Canon)

Discussion in 'Myydään' started by Anis82, Sep 5, 2017.

1. Anis82

Anis82

7
    0
    0
    Myydään otsikon mukainen teleputki muiden kiireiden vuoksi pois.

Laite hyvässä kunnossa, ostettu 26.1.2016 Verkkokauppa.com:sta. Rekisteröity lisätakuu foka.fi eli takuuta yli 3v jäljellä. Takuuasiat saa minun kautta hoidettua jos niitä tulee loppu takuun aikana.

Mukaan kuitti, vastavalosuoja, takuutodistus, kuljetuslaukku ja tietysti jalustapanta. Kuitti löytyy.

Sijaitsee Salossa.

Hp. 750€ plus mahd. postit. (Postiennakkokin mahd.) (/tarjous)
    Myynnissä myös digicamera.fi, MuroBBS

parhaiten lisätietoa yms: antti.r.jarvinen(at)gmail.com

2. Mirrored

Mirrored Well-Known Member

23,779
    749
    113
    Takuun kuuluu liittyä laitteeseen eikä käyttäjään. Uskon ettei edellisen omistajan kautta tarvitse toimia Sigmankaan lisätakuun (kuten ei Tamroninkaan) suhteen, vaan riittänee että omistajalla on esittää ostotositteet. En vanno kuitenkaan, mutta näin itse uskon kun yksi Sigma hankinta tuli tehtyä, josta esimerkiksi viestintää minun ja alkuperäisen omistajan välillä:

Terve xxx! Jos välität vielä sen Fokan vahvistusviestin rekisteröinnistä, niin se voisi olla hyvä minun pitää tallessa. Telefoton paperi nimelläsi mukana tulikin. Uskoisin ettei minun kannata alkaa tätä rekisteröimään, sillä ainakin Tamronilla käytäntö on nimenomaan niin, että se vain kerran rekisteröidään uutena ja silti takuu kulkee objektiivin mukana käytetyn kaupassa. K

xxx to me:
    Terve K! Hyvä että tuli ehjänä perille! Näin ymmärsin myös Sigmankäytännöstä että takuu seuraa sarjanumeroa omistajastariippumatta.

Takuut käytännössä koskevat valmistusvirheitä tai puutteellista laatua, jotka toki voivat tulla esiin myöhemminkin. Periaatteessa (ideaalimaailmassa) niille ei tarvitsisi mitään erillistä lupausta, mutta 5 vuotta on kuitenkin jo niin pitkä lupaus, että siitä on ihan fiksua pitää virallisesti kiinni yrittäen täyttää takuulupauksen edellytykset.

3. Anis82

Anis82

7
    0
    0
    Näinhän se voipi olla. Toki kaikki tarvittavat saa matkaan ja jos tarvetta niin toimin asiamiehenä fokan suuntaan
    : )