Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

SOLD **MYYTY** Laakafilmin kehitykseen Jobo MultiTank2

Discussion in 'Myydään' started by Mirrored, Dec 19, 2015.

1. Mirrored

Mirrored Well-Known Member

23,779
    749
    113
    Päivänvalopurkki 4x5'' kokoon saakka. 

Jobo MultiTank2  2523
    Tanksystem 2500

Negapidin ("spiraali") 2509n
    säädettävissä kolmelle koolle, 4x5'' 9x12cm 6x9cm
    mahtuu 6 laakaa

Käsinkehitysvarustuksella eli ei magneettia pohjassa eikä kehityskoneeseen sopivaa rataskantta.  Hyväkuntoinen, ei lainkaan ikäloppu ei mitenkään hapertunut eikä kovettunut.  Eikä ole vuotanut!

Tähän voi hankkia spiraaleja myös kino- ja rullafilmeille.

Kuvassa näkyy kaikki osat, kuten tärkeä keskiputkikin.  Jonkinlaiset siivekkeet spiraaliin kuulemma on olemassa, mutta niitä ei ole mukana.  Niillä on tietääkseni kaksi tehtävää:  pitää laakat varmemmin paikoillaan ja ohjata virtausta konepyörityksessä. Eivät ole välttämättömät käsikäyttöisenä.

Sen voin kehua, että laakojen saaminen paikoilleen ei ole helppoa.  Mutta kaikkeen oppii.  Eikä ole täydellistä laakojen kehitysratkaisua, mutta jokaista oppii käyttämään niin että käyttö ja kehitystulos tyydyttää. Tällainen Jobo on yksi yleisimmistä.  Itse olen saanut tasaista kehitystulosta alusta lähtien.  Olen kokeillut ainoastaan suurta kehitemäärää 30-60s agitointirytmillä enkä lainkaan pientä jatkuvalla pyörityksellä.  Ainoa hankaluus on ollut spiraalin lataaminen.

Hintapyyntö 85€ postimaksuineen.  Sijainti Karjaa, Uusimaa.  Yhteys kimmo.manner@gmail.com ja yv.

http://www.ebay.de/sch/i.html?_from=R40&_sacat=0&_nkw=Jobo%20multitank%202&LH_PrefLoc=3&rt=nc&_trksid=p2045573.m1684