Myyty, siirtyy kohti lämpimämpää ilmastoa. Voisi tehdä itsellekin hyvää... Eli tutummin Mess-Ikonta, 6x6 keskarifolderi, linssina Zeiss-Opton Tessar 1:3.5 f=75mm. Keltasuodin mukana. Siistissä kunnossa, ei kuitenkaan mikään vitriinikapine. Säädin mittaetsimen äärettömän mukaan, korkeussuuntaan jäi minimaalista heittoa mikä ei mua haittaa. Ostin kesällä, kuvasin rullan, jäi hyllyyn. Jotain pientä valovuotoa osassa kuvia, palkeista en löytänyt kyllä mitään, joten voi olla kehitysprosessissa vika. Hp sama mitä itse tästä maksoin: 45€. Yv tavoittaa, kamera Espoon Tapiolassa. Kulkee hyvin myös postissa, jämäkkä peli. Infoa kamerasta: Mike Elek: Zeiss Ikon Mess Ikonta 524/16
Vs: M: Zeiss Ikonta 524/16, 45€ Terve...Ostaisin sinulta tuon Mess-Zeissin....laita tilinumerosi, niin laitan rahat tulemaan...Olen Espanjassa asuva valokuvaaja ja tuo tulee tänne mukavasti Priority pakettina ja maksaa noin 10-15 euroa..painosta riippuen...Maksan tietysti tuon postimaksun... Varaathan tämän minulle... Ystävällisesti Osmo Lehtinen Mijas Costa Espanja <EMAIL email="osmo.lehtinen@kolumbus.fi"]osmo.lehtinen@kolumbus.fi</EMAIL> 0034-673106093 Vastaathan suoraan minun sähköpostiini Kiitos Ystävällisesti Osmo Lehtinen