**MYYTY**Olympus OM-2 SP runko Hienossa kunnossa. Kävi Kamera-Sepolla tarkistuksella muutama viikko sitten. Miinuksena pohjaan on joku raapustanut puumerkkinsä. HINTA 80 €/tarjous ___________________________ **MYYTY** Olympus OM Zuiko 50 mm 1.8 Hyvässä iskussa. Likaa vaan tuossa kumissa. Pitäisi putsata. Lasit naarmuttomat. Hinta 40 €/tarjous ___________________________ **MYYTY**Olympus Zuiko 135 mm 3.5 Myös tosi hyvässä kunnossa Hinta 50 €/tarjous ____________________________ **MYYTY**Olympus Zuiko 35 mm f/2 Päältä vähän kulahtanut ja joitain maalitahroja. Saa varmaan pois. Linssit naarmuttomat. Mukaan Minoltan vastavalosuoja. Myös skylight suodin kuuluu kauppaan. Hinta 130 €/tarjous ____________________________ Vivitar OM 300 mm f/5.6 Kuin uusi. Komia töötti. Jalustapantakin löytyy. Hinta 80 € ____________________________ **MYYTY**Yashica GX Electro 35 ja Metz 303B salama Ihan sikasiistissä kunnossa oleva peli. Linssi 40 mm f/1.7 Color-Yashinon DX. Mukaan skylight suodin. HINTA 120 €/tarjous _____________________________ Sijaitsevat Lempäälässä. Tulpat eivät pääsääntöisesti kuulu kauppaan. Olen ne kaikki jo jaellut pois. Heittelin tuollaisia hintoja. Tarjotkaa jos on pahasti metsässä. Parasta olisi jos nouto olisi mahdollinen. Voin niitä lähettääkkin. Postit ostajalle.
Vs: OLY OM kamaa ja Yashica GX Electro Nostetaas tätä... 300 mm enää myymättä. Pudotetaas hintaa 20 €. Nyt lähtee 80 €. Tuo on siis kuin uusi!!
Vs: OLY OM kamaa ja Yashica GX Electro ihan vaan sivuhuomautuksena että tuollainen Yashica on kyllä mainio mittaetsinkamera. tulin joitain vuosia sitten hankkineeksi samanlaisen, tosin mustan, ja täytyy myöntää että rakkain filmikamera se on minulle ollut. joillakin ulkomaanmatkoilla minulla ei ole muuta kuvauskalustoa mukana ollutkaan.
Vs: Yashica GX Electro Laitetaas Myyntiin tuo Yashica Gx uudelleen! Niin ja on tuo vivitar myös näimmä tuossa vielä!
Vs: Yashica GX Electro Jaa...Eli siis "tuppo" foliota patterin alapuolella ottamassa kontaktin? Itselläni on useampi Yashica ja siksi kysäisin. T: Ari
Vs: Yashica GX Electro Juuri niin. Jostain luin, että ovat sellasia tehneet ja toimii kyllä yllättävän hyvin!
Vs: Yashica GX Electro jyrikin kanssa olen samaa mieltä, että kyseessä on poikkeuksellisen tarkalla ja sopivan kontrastikkaalla objektiivilla varustettu sopivan pieni mittaetsinkamera. Olympuksen 35 RD on optiikaltaan yhtä hyvä mutta muita valotusautomatiikalla varustettuja vastaavia kameroita ei mielestäni ole. Canonin Q17 linssi ei ole yhtä tarkka.