Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

MYYTY **myyty/varattu** fuji X 27mm , fuji X 16-50mm ja e-pm2+14-42mm

Keskustelu osiossa 'Myydään' , aloittajana j_a, 14 Toukokuu 2014.

  1. j_a

    j_a Member

    38
    0
    6
    Käytännössä kaikki myyty/varattu. Kiitokset osallistujille


    Elikkäs siis tarkoitus olisi ostaa toinen Fujin runko, ja sen mukana tulisi 27mm, sillä en tekisi mitään, eli myisin käyttämättömänä pois. Nurkista sitten varakamerana oleva Olympus pois kanssa.

    Fujinon XF 27mm f/2.8 musta FUJINON XF50-140mm F2.8 R LM OIS WR | Fujifilm Suomi siis käyttämätön, en tiedä tuleeko omassa paketissa, jos ei niin pakkaan luonnollisesti hyvin. Itsellä ei tarvetta, koska on Zeissin 32mm. hinta 250€ postikuluineen (postin pakettiautomaatti)


    Fujinon XC 16-50mm f/3.5-5.6 OIS
    , lähes käyttämätön, ehkä viikon oli kiinni, kunnes 14mm saapui postiin. Joku 50kuvaa otettu, ei naarmuja siis eikä mitään kyllä ole käytön jälkiä. Varalinssiksi tai ihan muuten käyttöön jost tarvetta, hinta 60€ postikuluineen (postin pakettiautomaatti)


    Olympus E-PM2 + 14-42mm
    , hyvälkuntoinen, valkoinen, Oikeastaan mitään käytön jälkiä ei ole. Kenno pölytön, en ole kuin 3 kertaa vaihtanut linssiä.  Kittilinssi laitettu kiinni vasta pari viikkoa sitten, eli sitä ei käytetty yhtään. Ostettu 24.11.2012 Cyberphotosta. .pdf kuitissa ei lue takuu-ajasta, mutta olettaisin sen olevan 24kk, niinkuin muillakin myyjillä. Mukaan salama ja 8GB sandisk ultra class 10  ja 2x erikoiset rannehihnat , 125€ postikuluineen (postin pakettiautomaatti) Kuvia saa pyytämällä sähköpostiin


    HUOM Fujinon 27mm myynnissä vain jos saan Olympuksen myytyä, sillä tuota 27mm ei ole vielä minulla, tulee vasta kun olen kamerasetin tilannut, jota siis en tilaa enen kuin olen Olyn myynyt. Varata sen voi, maksaa ei tietysti tarvitse.


    Kaikista toki saa koittaa tinkaista. Edit: niin joo on noutokin mahdollinen, Lahdesta

    j_aho(at)luukku.com tai privaattiviesti