Terve. Myynnissä olisi Canonin EF-kiinnityksellä oleva otsikon mukainen Tokinan laajakulma zoom-objektiivi. Kuntoluokitus on mielestäni uutta vastaava ja linssi toimii moitteettomasti. Ollut melko vähällä käytöllä. Tästä syytä linssi on myös myynnissä. Olen ostanut objektiivin uutena vuonna 2010 ja hinta oli tällöin 649,90 €. Kuitti löytyy. Hinta 400 €. Terveisin, Juho Jyväskylä
Vs: Tokina AT-X PRO SD 11-16 F2.8 (IF) DX (Canon EF) objektiivi Moikka, Ei ole tarkoitus viisastella, mutta eikö tuo ole EF-S -bajonetilla croppirunkoihin kiinnittyvä objektiivi vai käykö se EF-runkoihinkin? Olen kuvitellut, että EF-bajonettirungossa voi tulla peilin reuna vastaan.
Vs: Tokina AT-X PRO SD 11-16 F2.8 (IF) DX (Canon EF) objektiivi Terve. Kyllä tämä on kai tosiaan EF-S kroppirunkoihin suunniteltu, noin niin kun kuvakulmaltaan. Mutta, kiinnitys on kyllä EF, ja täten käy myös EF-kiinnitteisiin täyskennoisiin. Tai itse olen kokeillut vain 35mm filmikamerassa ja kroppikennoisessa digitaalisessa. Täydellä kennolla (35mm) tulee 11mm:llä mustat reunat. Muistaakseni youtubesta löytyy pätkä missä joku leikkii kyseisellä linssillä ja täydenkennon kameralla.